Platinum Clubi reeglid

Platinum Clubi kaart on tasuta kliendikaart, mida Estravel väljastab enda seatud kriteeriumite järgi parimatele klientidele hea kliendisuhte märgiks.

Üldine info Platinum Club kaardi kohta

Platinum Clubi kliendikaart on laiendatud funktsiooniga kliendikaart, mis on mõeldud kasutamiseks Estravel AS parimatele klientidele.
Platinum Club kaardi kehtivus on 3 aastat ja seda on võimalik saada nii mobiilse kaardina kui plastikkaardina.

Tehniliselt kujutab Platinum Clubi plastikkaart endast spetsiaaldisainiga standardmõõdulist magnetribaga plastkaarti, millele on reljeeftähtedega ning elektrooniliselt kantud järgmised andmed kaardiomaniku kohta:

  • ees- ja perekonnanimi;
  • kaardinumber, millesse on kodeeritud kaardiomaniku personaalne 5- või 6-kohaline kliendinumber Estraveli tsentraalses kliendibaasis;
  • kaardi kehtivuse lõpu aeg (kuu ja aasta).

Platinum Clubi kaardi eesmärgid

  • tagada kaardiomanikule personaalne teenindus Estraveli spetsiaalses Platinum Clubi teenindusosakonnas platinum@estravel.ee või oma reisikonsultandi juures;
  • anda kaardiomanikule soodustusi ja lisaväärtusi valikulistest reisiteenustest Estraveli büroodes;
  • koguda iga kaardiomaniku sooritatava ostuga Estravelis automaatselt boonuspunkte, mida võib hiljem realiseerida boonuspreemiate lunastamisel;
  • olla eeltingimuseks eksklusiivsetes klienditeeninduse projektides osalemiseks;
  • anda kaardiomanikule soodustusi ja lisaväärtusi valikulistes kõrgetasemelistes kaubandus- ja teenindusettevõtetes üle Eesti.

Platinum Clubi kaardi kasutamise reeglid

1. Platinum Clubi kaart on nimeline ning seda on keelatud kasutamiseks edasi anda kolmandatele isikutele.

2. Kaardist tulenevad soodustused kehtivad ka kõigi isikute kohta (kui ei ole sätestatud teisiti), kes kasutavad samaaegselt koos kaardiomanikuga sama teenust (või ostavad samast kohast kaupa) tingimusel, et tasumise nii enda kui ka kõikide oma kaaslaste eest sooritab kaardiomanik ise.

3. Platinum Clubi kaart ei ole krediitkaart ega maksekaart.

4. Valitud kaubandus- ja teenindusettevõtetega on Estravel sõlminud lepingu, mis võimaldab Platinum Clubi kaardiomanikel saada ettenähtud kaupade/teenuste normaalhindadest väljakuulutatud soodustusi. Estravel ei vastuta kaardiomaniku ees võimaliku materiaalse ja/või moraalse kahju tekitamise pärast, kui pakkuja mingil põhjusel keeldub kokkuleppelist soodustust võimaldamast. Estravel annab oma parima, et Platinum Clubi liige saaks alati kasutada kõiki väljakuulutatud erisoodustusi.

5. Platinum Clubi kaardi omanikele kehtivad ka kõik Kuldkaardi omanikele kehtivad soodustused. Lisaks on Platinum Clubi kaardi omanikele lepingutega määratud erisoodustused ja lisaväärtused.

6. Alates Platinum Clubi kaardi väljastamisest jõuavad kaardiomanikuni e-posti teel Platinum Clubi uudiskirjad. Soovi korral on võimalik uudiskirjast loobuda.

7. Tallinna Lennujaama Äriklassi Lounge’i sisenemisel Platinum Clubi kaardiga on tingimuseks Estravelist ostetud lennupilet (e-pileti väljatrükk või pardakaardi kuvamine mobiili vahendusel on nõutav kohapeal). Tallinna Lennujaama Äriklassi Lounge’i tasuta sissepääs kehtib ainult kaardiomanikele. Tasuta Lounge külastus ei kehti siseriiklike lendude puhul.

8. Kaotatud, varastatud või rikutud kaardi asendamine toimub kaardiomaniku esitatud kirjaliku avalduse alusel.
Platinum Club kaart ei pikene automaatselt. Iga kaardi puhul otsustatakse pikendamine eraldi.

9. Kui Platinum Club kaardi omanik on reisija, kuid tellimusel märgitud klient (maksja) on juriidiline isik (ametireisid), liidetakse tellimusega kaasnevad boonuspunktid automaatselt kaardiomaniku isiklikule boonuspunktide kontole. Automaatsest punktide konteerimisest loobumiseks tuleb Estraveli sellest teavitada, saates kirja aadressil platinum@estravel.ee.

10. Ametireiside boonuspunktide automaatne ümberkonteerimine ei toimu, kui:

  • klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
  • samas tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
  • Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid automaatselt, punktide saamiseks palun kirjuta kuldkaart@estravel.ee

11. Iga kaardiomaniku Estraveli büroode kaudu sooritatud lõpliku tellimuse summa 1 € osa annab 1 boonuspunkti, mis koguneb kaardiomanikust tellija kontole. Platinum Club kaardi boonuspunktide laekumine ning on täpsemalt kirjeldatud siin.

12. Platinum Clubi kaardi omanik võib kasutada oma kontole kogunenud boonuspunkte Estraveli veebilehel reklaamitavate boonuspreemiate lunastamiseks.

13. Boonuspunktid kehtivad 1 aasta kontole laekumise kuupäevast. Kui Platinum Clubi kaarti aegumisel ei pikendata, aeguvad boonuspunktid ühe kuu möödumisel kaardi kehtivuse lõppemisest.

14. Boonuskonto väljavõtet reaalajas saab vaadata “Minu konto” süsteemist. Boonuspunktide lunastamisel väheneb punktisaldo pöördumatult.

15. Boonuspunktid ei oma rahalist ekvivalentväärtust ega kuulu vahetamisele, tagastamisele, edastamisele, kinkimisele, müümisele jne. Punktid on Estravel ASi omand, mille kasutusõiguse saab kaardiomanik käesolevate reeglite täitmise korral.

16. Käesolevad reeglid ning nende võimalikud parandatud ja täiendatud redaktsioonid, samuti ka muu informatsioon Platinum Clubi kohta on saadaval veebilehel www.estravel.ee/platinum. Lahknevuse korral käesoleva teksti ja veebiteksti vahel on prioriteet alati veebiteksti viimasel versioonil.

17. Estravelil on õigus teha muudatusi Platinum Clubi reeglitesse kaardiomanikke ette hoiatamata.