Tule kontorist välja ja veeda mõnus ning inspiratsiooni täis päev merel!

14.05.2019
Maris Lepp, ärikliendihaldur

Tänapäeva laevad pole enam pelgalt transpordivahendid, vaid sobivad ka koolituste ja konverentside korraldamiseks.

Laevareisil Helsingisse või Stockholmi sõites võib laev olla kohaks, kus merel olles pidada maha ajurünnak või strateegiapäev ning õhtu lõpetada meeleoluka firmapeoga. Meeldejääv üritus toob uusi lennukaid ideid, liidab meeskonda ja annab vaheldust argipäeva. On teada-tuntud tõde, et parimad ideed tulevad just tavapärasest töörutiinist väljas olles!

Koostöös Viking Line´iga korraldas Estravel oma klientidele vahva reisi laevade ja nende võimalustega tutvumiseks.

Veetsime üheskoos 3 pikka päeva, külastades selle aja jooksul kahte Soome linna, Helsingit ja Turut. Tutvusime kahe Kämp hotelliketi hotelliga St. George ja Lilla Roberts. Teel Turgu käisime läbi Fiskarsi külakesest, kus külastasime poodi, mis müüs Fiskarsi ja Iittala tooteid. Turus oli meil tore linnaekskursioon bussiga, mille käigus uudistasime ka imearmsat Naantali linnakest. Seejärel võtsime ette 23 tunnise kruiisi Stockholmi. Laeval M/S Viking Grace on suurepärane võimalus koosolekute ja konverentside pidamiseks. Samuti saab nautida Grace SPA-d, külastada erinevaid söögikohti, poode ja muidu meeleolukalt aega veeta. Järgmise päeva õhtuks jõudsime tagasi Turusse, kus saime omal käel ringi vaadata. Hommikul külastasime veel paari hotelli ja hakkasime Helsingi poole sõitma. Tagasiteel nautisime konverentsiosakonnas maitsvat salati-buffet´d ning jagasime reisimuljeid.

Kui ka Sina soovid viia oma meeskonna majast välja innustusreisile, siis võta julgelt ühendust oma reisikonsultandiga ning leiame parima lahenduse just teie tiimi jaoks.
Vaata ka seminaripakkumisi Estraveli veebilehelt.