Kuldkaardi ajalugu

Oma püsikliendikaardi Kuldkaart võttis Estravel kasutusele aastal 1996, olles Eesti reisiettevõtete seas esimene julge katsetaja.

1996. aastal pakkus Estravel oma teenuseid peamiselt firmadele ja otsiti uusi võimalusi erakliendi segmendi ostumahu suurendamiseks. Kui sel ajal oli eraklientide ostumaht kogukäibest vaid 14%, siis nüüd on eraisikute osakaal klientide hulgas tõusnud pea 40%-ni. Seega on eraklientide lojaalsusesse panustamine olnud kindlasti õige otsus.

Kolm aastat kehtivat personaalset püsikliendikaarti on võimalik ka täna lihtsalt endale osta, kuid enamik kaarte vormistatakse koos reisitellimusega Samuti uueneb kaart reisiostudelt kogunevate boonuspunktide eest.

Kaardi eelised on ajas ka pisut muutunud, kuid selles osas, mis puudutab Kuldkaardi omanikele pakutavat head reisiteenust, on töö pidev ja igapäevane.

Igapäevane töö ka Kuldkaardi partneritega – igal aastal liitub programmiga pea 15 uut koostööpartnerit. Hetkel hõlmab partnervõrgustik juba üle 200 ettevõtte, neist paljudel on veel ka erinevad tooted ja müügikohad. Oleme püüdnud kaasata ettevõtteid üle Eesti ja paljud ettevõtted on oma e-poega kättesaadavad kõigile, kuid enamik liitunud partnereid on ikkagi Tallinna ja Harjumaa piires. Just siin elab ka enamik Kuldkaardi omanikke.

Kehtivate Kuldkaartide arv on jäänud viimastel aastatel 25 tuhande piiresse. Püsikliendiprogrammi eksklusiivtase on Platinum Club, mille kaarte antakse välja vaid Estraveli enda initsiatiivil ja koostöös erinevate pankadega.