Parem kui Google’i arvustus: kuidas reisibüroo hotelle tegelikult kontrollib?
Paljud reisijad on kokku puutunud olukorraga, kus ahvatlevalt odav reisipakkumine osutub kohapeal pettumuseks – hotell ei vasta ootustele ning hiljem avastatud arvustused kinnitavad kehva kvaliteeti. Kuidas aga usaldusväärsed reisibürood, nagu Estravel, tagavad, et nende klientide majutus oleks meeldiv ja ootuspärane? Estraveli erakliendisuhete ja turunduse osakonna juht Katrin Aaslaid avab telgitaguseid.
Aaslaiu sõnul on pakettreisi õnnestumisel keskne roll just sobival hotellivalikul. Selle tagamiseks ei piirdu Estravel pelgalt reisikorraldajate pakutavate kirjeldustega.
“Igal aastal käib Estravelist pea 100 reisikonsultanti sihtkohtades kohapeal hotellide ja nende teenustega tutvumas,” selgitab Aaslaid. Need reisikonsultandid jagavad oma tähelepanekuid ja kogemusi Estraveli sisesüsteemis ka kolleegidega, et soovitused põhineksid reaalsetel ja professionaalsetel kogemustel. Nii oskavad konsultandid soovitada nii tõelisi pärle, kindlaid valikuid kui ka hoiatada hotellide eest, mis ei pruugi igaühe ootustele vastata.
Kuigi põhjalik eeltöö on paljude puhkusesihtkohtade hotellide puhul tehtud, möönab Aaslaid, et hind ja kvaliteet on sageli omavahel seotud ning eriti odavamate valikute puhul on oluline põhjalik selgitustöö reisikonsultandi poolt, et klient teaks täpselt, mida oodata.
Isiklik kogemus ja tehnoloogia koos
Lisaks reisikonsultantide isiklikele külastustele kasutab Estravel hotellide hindamisel ka teisi infokanaleid, eriti kiiremaid otsuseid nõudvate linna- ja ärireiside puhul. Kasutusel on nii usaldusväärsed koostööpartnerid kui ka erinevad platvormid nagu Google ja Tripadvisor. “Üha enam kasutatakse ka tehisintellekti (AI) võimalusi, mis aitavad koondada ja analüüsida suurel hulgal arvustusi ja hinnanguid,” lisab Aaslaid.
See tehnoloogia ja Estraveli lai partnerite võrgustik aitab leida parima hinna ja kvaliteedi suhtega majutuse ka siis, kui reisikonsultandil endal värsket isiklikku kogemust (veel) ei ole.
Pakettreisid “alates 299 €”
Estravel soovitab pakettreiside puhul ennekõike neid hotelle, mida reisikonsultandid on ise väga heaks, heaks või rahuldavaks kiitnud või mille kohta on kolleegidelt positiivset tagasisidet. Kui klient aga avaldab soovi peatuda hotellis, mille maine on kaheldav või mis ei vasta reisibüroo soovituslikule tasemele, siis klienti sellest ka teavitatakse. “Oluline on, et klient teeks oma valiku teadlikult,” kinnitab Aaslaid.
Kuigi reisikonsultant juhib tähelepanu võimalikele puudustele, austatakse lõpuks kliendi otsust.
Kokkuvõttes on kombinatsioon reisikonsultandi kogemusest ja kliendi soovidest just see, mis aitab kokku panna parima ning iga reisija ootustele vastava reisi.
Teemad