Esimest korda elus pakettreisile

08.02.2020
Estravel

Galina Muiznieks (Estraveli ingliskeelse sihtgrupi turunduskoordinaator) tegi midagi enneolematut läks esimest korda elus pakettreisile.

Galina: “Jaanuari lõpus tegin endale sünnipäevakingituse ja sõitsin tütrega kahekesi Egiptusesse. Huvitav on see, et olen väga palju mööda maailma käinud, aga ei ole kunagi varem reisibüroo poole pöördunud. See reis pööras mu elu tagurpidi tunnen end lõpuks välja puhanuna!”

Pakettreisi ostsin Madlenalt (Estraveli venekeelne teenindus), kes on minu meelest geniaalne müüja vaatab su silmadesse ja sisendab enneolematut usku, et reisil läheb kõik hästi. Lendasime tütrega kahekesi reisikorraldajaga Novatours. Lend kestis vaid 5,5 tundi, aeg möödas kiiresti. Lennujaamas oli võimatu kuskil eksida turistide korraldamine ja transfeer oli korrektne, kiire ja täpne.
Meie hotelliks sai hiiglasuur Sheraton Sharm 7 korrust, fuajee, spaa, sisemine hoov väljakuga, rand, sukeldumispontoon, söögikohad, ekskursioonide valik kõike, mida süda ihkab, seal leidus. Eraldi mainin, kui lai oli roogade valik, uskumatu! Kolm ruumi häid sööke täis ning grillterass ka. Istu sees või väljas sinu otsustada.

Ilma seikluseta mina ikkagi ei saa. Kõik hoiatasid, et alati peab ujumissusse kandma. Reisi teisel päeval läksime randa ja võtsin üheks fotoks sussid jalast ära…üks samm…jalg libiseb vastu kivi ning üks varvas on kaheks pooleks katki. Üritasin end ise plaastriga aidata aga see ei õnnestunud. Tormasin arsti juurde! Arst, egiptlane, vaatab ja ütleb mulle rahulikult:“On vaja õmmelda, muidu veri ei peatu”. Oh! Selline seiklus, mõtlesin mina! Õnneks oli mul Salva reisikindlustus ja tänu nende partnerile SOS International ei maksnud ma kohapeal ühtegi eurot. Varvas on nüüd kolme nädala pärast sama ilus, nagu oli enne õnnetust.

Ausalt öeldes meeldis mulle reis nii väga, isegi siis, kui ilma ujumise ja sukeldumiseta jäin. Egiptus. Tahan tagasi tulla ärkama päikesepaiste kätte igal hommikul purskavad päikesekiired rõõmsalt tuppa, elustades kõike ümbritsevat. Ma tahan tagasi tulla, et hingata Punase mere ääres soolast õhku. Ma tahan tagasi tulla, et tunda uuesti, kuidas aeg peatub.
Ühel korral sõitsime grupiga hotellist välja Sharmi vanalinna. Kõndisime ringi, nägime suurt mošeed ning vaatasime kauplejate elu. Ma ei käinud ekskursioonidel, aga usun, et need on tõesti ägedad. Aitäh, Estravel, suurepärase puhkuse idee eest!

Egiptuse reisisoovi korral kirjuta estravel@estravel.ee või helista 6266 266.