Estravel palub klientidel olla kannatlik

16.04.2010

Eesti suurim reisibüroo Estravel töötab alates eilsest maksimaalse koormusega, et rahuldada seoses Islandi vulkaanilise tuhapilve Euroopasse liikumise tõttu katkestatud lendude broneeringumuudatusi.

Reisijate tellimuste rahuldamiseks töötatakse ka nädalavahetusel, kuid hetkel on olukord väga keeruline. „Kogu Euroopa lennuliiklus on halvatud ja sisuliselt valitseb suur segadus terves maailmas“, iseloomustas hetkeseisu Estraveli tegevdirektor Anne Samlik.

Ümberkorralduste tegemise muudab raskeks ka asjaolu, et mujal riikides on enamik rongi-, bussi- ja laevapileteid juba välja müüdud. Kõige halvemas olukorras on need lennureisijad, kellel puuduvad rahalised vahendid võõrsil olemise pikendamiseks või uute piletite ostmiseks.

„Lahendame esmajärjekorras ajakriitilised päringud ja teenindame esmajärjekorras neid kliente, kes on hetkel reisil. Seejärel abistame neid, kelle reis peaks algama täna või lähipäevadel. Kõik tulevikku suunatud tellimused käsitleme teises järjekorras ja tõenäoliselt mitte enne kui uue nädala alguses,“ sõnas Samlik. Seetõttu palub reisifirma oma klientidelt mõistvust.

Estravel on koostanud täpsemad juhised, kuidas tekkinud olukorras käituda, info on kättesaadav reisibüroo koduleheküljel www.estravel.ee

Lisainfo:

Mari-Liis Rüütsalu
Turundus- ja kommunikatsioonijuht
Tel: +372 626 6371
Mob: +372 51 22 591
E-post: mariliis@estravel.ee