Liigu sisu juurde

24/7 klienditeenindus

(+372)626 6266

Küsi reisikonsultandilt

Tagasiside
Tagasi blogisse

Estraveli 2026. aasta plaanid ja reisijatele olulised arengud

23.12.2025
Estravel

Maailm on viimastel aastatel näidanud, et reisimine ei tähenda enam ainult lennupileti ja hotelli broneerimist. Streigid, lennutõrked, ilmastikuolud, õhuruumi piirangud ja muud ootamatused on saanud osaks igapäevasest reisikogemusest. Just seetõttu on usaldusväärne reisipartner 2026. aastal olulisem kui kunagi varem.

Estraveli eesmärk on ka 2026. aastal olla oma klientidele kindel tugi – nii era- kui ärireisidel – pakkudes lahendusi, mis annavad reisijale turvatunde ka siis, kui plaanid ootamatult muutuvad.

Reaalajas reisitugi ja päris inimese abi

Üks selgemaid trende on vajadus ööpäevaringse reisitoe järele. Reisijad hindavad olukordades, kus lend tühistatakse või marsruut muutub, enim just inimlikku kontakti, mis on Estraveli klientidele 24/7 saadaval.

Kui lend tühistatakse Aasias öösel või Ameerikas varahommikul, ei aita teadmine, et Eestis avatakse kontor mõne tunni pärast. Reisija jaoks loeb abi just õigel ajahetkel – siis, kui otsused tuleb teha kiiresti ja kindlustunne on kõige olulisem.

Estraveli erakliendisuhete ja turundusosakonna juht Katrin Aaslaid:

„Meie kliendid on korduvalt rõhutanud, et suurim väärtus on eriolukorras päris inimese abi – mitte juturobot, vaid professionaal, kes päriselt aitab.“

Estraveli 24/7 klienditeenus on aastate jooksul tõestanud oma vajalikkust ning teenuse kasutus kasvab järjepidevalt. 2026. aastal on fookuses veelgi kiirem reageerimine, selge kommunikatsioon ja personaalne tugi – olgu tegu puhkusereisi, ärilennu või keeruka ümberistumisega.

Rohkem päris reise ja ehedaid sihtkohti

Reisijate ootused on muutunud. Järjest enam märkame selliseid reisijaid, kes soovivad vähem saada osa massturismist ning eelistavad rohkem elamuslikke ja sisukaid reise, kus iga detail on läbi mõeldud.

2026. aastal paneb Estravel suurema rõhu:

Oleme kindlad, et selline valik sobib nii kogenud reisijatele kui ka neile, kes soovivad turvaliselt avastada uusi ja vähemkäidud paiku.

Kruiis ei ole ainult Stockholmi sõit

Üks levinumaid müüte Eesti reisiturul on arusaam, et kruiis tähendab vaid edasi-tagasi merereisi väikeses kajutis. Tegelikkuses on päris kruiis sageli vähemalt nädalapikkune puhkus ujuvas luksushotellis, mille kajutis või sviidis on kõik mugavused olemas ning mille akendest ja rõdudelt vahetub vaade iga päev.

Kruiisireisi eelised on selged: maailmatasemel toitlustus, mitmekesine meelelahutus, hoolikalt planeeritud marsruudid, mugavus ja turvalisus ning võimalus külastada ühe reisi jooksul mitut sihtkohta.

Kruiiside kasv Eestis

Kruiisimüük on Estravelis võrreldes eelmise aastaga kasvanud 23% ning prognoosime kasvutrendi ka 2026. aastal. Rahvusvahelise kruiisiorganisatsiooni CLIA andmetel reisib:

  • Saksamaal kruiisidel umbes 3% elanikkonnast,
  • Ameerika Ühendriikides koguni 5,6%,
  • Eestis praegu ligikaudu 0,5%.

See näitab selgelt, et kasvuruumi on veel palju. 2026. aastal toetab huvi kasvu ka Estraveli kruiisiotsingu portaal CruiseCentre.ee, mis avab kogu müügis olevate kruiisimarsruutide valiku ja hinnad vaid mõne klikiga teeb reisiotsuse tegemise lihtsamaks ja inspireerivamaks neile, kes eelistavad kruiisi planeerimise esimesed sammud ise ära teha.

Estravel pakub mugavust, turvalisust ja läbipaistvust

Tänapäeva reisija ootused on selged – sõltumata sellest, kas tegemist on kruiisi, ärilennu, seiklusreisi või klassikalise puhkusereisiga, hinnatakse eelkõige mugavust, turvalisust ja selgelt arusaadavat väärtust. Reisimine peaks pakkuma kindlustunnet igas etapis, alates planeerimisest kuni koju naasmiseni, ilma et peaks muretsema varjatud tingimuste, ebamäärase info või ootamatute lisakulude pärast.

Üha enam mõistetakse, et hea reis ei seisne ainult sihtkohas, vaid ka selles, kuidas kogu teekond on korraldatud. Selge kommunikatsioon, professionaalne nõustamine ja teadmine, et abi on olemas ka siis, kui plaanid muutuvad, on saanud sama oluliseks kui mugav hotell või sobiv lennuaeg. Just see terviklik lähenemine eristab läbimõeldud reisilahendust juhuslikust broneeringust.

Neid põhimõtteid on Estravel järginud oma tegevuses juba aastaid.

Nii äri- kui puhkusereiside korralduse fookuses on alati olnud reisija vajadused, selged kokkulepped ja usaldusväärne tugi. Samal kursil jätkab Estravel ka 2026. aastal, pakkudes oma klientidele reise, mis ei ole mitte ainult hästi korraldatud, vaid ka turvalised ja päriselt muretud.

Teemad