Õnneseen Triinu võidureis Las Vegasesse

10.10.2014
Svea Lillepalu

Üheks meie tööks on meie heade äriklientide abistamine auhinnareiside kokkupanekul. Mõnel juhul soovitakse kinkekaarti, teisel juhul jälle päikesereisi ja kolmandal juhul lennupileteid ümbermaailmareisile. Selliste reisiideede kokkupanek on igati vahva – ei tea ju eales, kes selle võidab ja võib-olla saab sellest kellelegi eluks ajaks meeldejääv kogemus.

Triin multikakangelasega

Koostöös Unileveri ja reklaamiagentuuri AD Angelsiga lennutasime suvel Super VIVA kampaania raames Las Vegasesse kokku kuus inimest. Auhinnareis sisaldas lisaks lennupiletitele ja majutusele ka pileteid maailmakuulsa Justin Timberlake’i kontserdile. Igast Balti riigist loositi üks õnnelik võitja, kes sai koos kaaslasega kontserti ja Las Vegast nautima sõita.

Eesti võitja Triinu ja tema reisikaaslase kogemusest saabki lugeda altpoolt. Põhimõte, et “mis juhtub Las Vegases, jääb Las Vegasesse” ei pea alati kehtima. Head lugemist!

Las Vegase kuumus ja kullaga kaetud hotell

Reisi eel olime veidikene hirmul, kuid ka elevil – ega me ju päriselt ei teadnud, mis meid ees ootab. Pealegi oli see meie esimene reis Ameerikasse. Pärast erinevates lennujaamades ootamist ja 23-tunnist lennureisi olime päris väsinud. Lennujaamast välja astudes tabas meid aga mõnus, lausa kuum õhk, mis mõjus värskendava ja uudsena ning väsimus kadus hetkega.

Mandalay Bay õhtupimeduses

Hotelli jõudes ei suutnud me oma silmi uskuda. Mandalay Bay hotell nägi välja justkui oleks kullaga üle kaetud. Check in’i tehes selgus, et meie hotellituba on ära antud ja meile pakuti esimeseks ööks sviiti, kus oli kaks magamistuba, elutuba, kööginurk, vannid ja duššid. Vaade, mis hotelli aknast linnale avanes, oli – nagu arvategi võite – lausa imeline.

Otsustasime veel samal ööl käia hotelli ümbruses ringi ja leidsime väikese kohaliku poe, mis nägi välja täpselt selline, mida olime vaid filmides näinud. Ostsime suveniire, proovisime erinevaid kokteilijooke ning käisime söömas.

Kohustuslik jalutuskäik ja seitsmetunnine osturalli

Ärkasime hommikul kell seitse ja seadsime sammud Las Vegase peatänavale ehk Las Vegas Stripile – kohalikule 6,8 km pikkusele meelelahutustänavale. Juba hommikul oli palav, aga mõnus.

M&M's pood

M&M’s pood

Stripil kohtasime palju kaubitsejaid ja tegelaskujusid, kes üritasid turistidelt raha välja meelitada. Tänaval oli Elviseid ja multifilmitegelasi ning hulgaliselt neid, kes inimestele kontserdipileteid poole hinnaga maha soovisid müüa. Tänaval kõndides leidsime ka hiiglasliku, kolmekorruselise M&M-i komme ja asju täis poe. Seal samas oli ka suur Coca-Cola pood.

Seejärel otsisime üles Monoraili peatuse, kus saime oma voucherid rongipiletite vastu vahetada. Piletid käes, sõitsime North Premium Outletti, kus ootas meid 150 erinevat poodi ja kus Eestiga võrreldes olid hinnad ikka väga odavad.

Pärast seitsmetunnist ostlemist jõudsime tagasi hotelli ning otsustasime minna Mandalay Bay hotelli kasiinosse. Kõige pealt proovisime õnne mänguautomaatidega, kuna laua taga mängimiseks polnud meil piisavalt kogemusi. Kohe esimesel katsel, ühedollarilise aparaadi taga, naeratas õnn ja pärast esimest nupuvajutust olime võitnud 25 dollarit. Võib öelda, et jäime pärast esimest kasiinokülastust tugevalt plussi.

Reisi tipphetk – Justin Timberlake’i kontsert

Kolmanda päeva hommikul külastasime Mandalay Bay rannaala, kus kõik oli justkui filmis. Inimesed käisid suurte kokteilitopsidega rannas ringi, muusika mängis ning kõigil oli tore ja lõbus. Erinevate basseinide hulgas oli ka meie lemmik lainebassein, kus iga minuti järel tuli basseini hiiglaslik laine. Rannabaaris proovisime ehtsat ameerikalikku hamburgerit ja hot dogi, mis oli parim, mida kunagi söönud olime. Portsjonid olid väga-väga suured ja see oli tõeline väljakutse, et neid koguseid lõpuni süüa jõuaks.

Kauaoodatud kontserdi alguses

Üks meie auhinnareisi osa ja kauaoodatud Justin Timberlake’i kontsert toimus MGM Grand Garden Arenas. Enne Justini lavale tulekut andis võimsa kontsertelamuse DJ Freestyle, kes küttis publiku nii üles, et meil, põhjamaa inimestel, vajusid suud üllatusest lahti. See oli võimas, lausa kirjeldamatu, mis seal toimus – inimesed tantsisid tribüünidel ja DJ suhtles rahvaga. Meil olid väga head kohad ja vaade lavale oli suurepärane. Ja siis tuli lavale tema, Justin Timberlake! Kuigi meie ootused olid pisut suuremad ja kontserdil ei kõlanud kõik meie lemmiklaulud, oli kontsert kui tervik väga võimas.

Pärast jalutasime veel linna peal, imetlesime hotelle ja seda võrratult kaunist öist Las Vegast. Selles linnas on ka jalutamine omaette elamus!

Unistuse täitumine ja legendaarsed Bellagio purskkaevud

Üks minu suurim soov oli näha ka delfiine. Seega otsustasime minna hotelli Mirage, kus asub delfinaarium ja väike loomaaed nimega Siegfried Roys. Mida veel tahta – suurepärane ilm, mõnus õhkkond ning palju delfiine, tiigreid ja muid loomi.

Hotell Bellagio

Pärast loomaaia külastust käisime veel linna peal ringi ning vaatasime ka Bellagio hotelli ees olevat ülivõimsat etendust – võrratult ilusat purskkaevude veemöllu klassikalise muusika saatel. Öö veetsime loomulikult kasiinos mängides. Varahommikul tegime hotellis check out’i ja läksime transfeeriga lennujaama, kus ootas meid ees pikk teekond kodumaale.

See reis oli minu elu parim reis. See oli lihtsalt nii võimas ja need emotsioonid, mis mind ikka veel valdavad, on kirjeldamatud! Las Vegas on linn, kus ei magata. Seal käib pidu 24 tundi ööpäevas. Inimesed on sõbralikud ja naudivad iga hetke täiega. Nii ka meie! Uneaega oli terve reisi peale kokku vaid 13 tundi, sest meil ei olnud tahtmist kõike seda melu maha magada.

Kõike seda, mida kogesime, on muidugi võimatu sõnadesse panna – Las Vegas jättis jälje meie südamesse!