24/7 klienditeenindus
(+372) 6 266 266

Skycop

Estravel on sõlminud lepingu Leedu ettevõttega Skycop, mis tegeleb EL-i määrusest 261/2004 tulenevate kompensatsiooninõuete menetlemisega.

Vastavalt EL-i määrusele 261/2004 ja järgnevatele Euroopa Kohtu lahenditele on reisijal õigus saada rahalist kompensatsiooni juhtudel kui:

– lennufirma tühistas lennu ja ei teatanud sellest vähemalt 14 päeva ette (või ei pakkunud lühema etteteatamise korral sarnastel aegadel alternatiivseid lennuvõimalusi);
– lend hilines sihtkohta üle 3 tunni.

Määrus kehtib juhul, kui lendu opereeris Euroopa Majandusühenduses registreeritud lennufirma või kui samal piletil lendude algus või lõpp oli Euroopa Majandusühenduse riigis.
Lennufirmal on õigus kompensatsioone mitte maksta, kui lennu tühistamise või hilinemise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida nad poleks kuidagi saanud vältida.

Määrusest tulenevad kompensatsioonisummad on standardsed:

– 250 € kuni 1500 km pikkuste lendude puhul;
– 400 € üle 1500 km ühendusesiseste lendude või 1501–3000 km pikkuste muude lendude puhul;
– 600 € üle 3500 km pikkuste lendude puhul väljaspoole/väljaspoolt Euroopat.

Te võite suhelda kompensatsiooni teemal otse lennufirmaga, mille lend graafikust kõrvale kaldus, või kasutada meie koostööpartneri SKYCOP-i abi. Tänu kogemustega juristide kasutamisele ja valmidusele algatada kohtuvaidlusi on nende kaudu nõuete rahuldamise protsent märgatavalt kõrgem.
Samas tuleb arvestada 25% vahendustasuga.
Kui taotlemine ebaõnnestub, reisijal sellega seoses mingeid kulusid ei kaasne. Õnnestunud kompensatsioonitaotluse puhul maksab Skycop reisijale 75% kättesaadud summast.

Kompensatsiooninõude näol on tegemist vahetult reisija ja lennufirma vahelise protsessiga, mida Estravel mõjutada ei saa ja millesse Estravel sekkuda ei soovi. Kõik edasised kompensatsioonitaotlust puudutavad küsimused tuleks esitada vahetult lennufirmale või SKYCOP-ile.

SKYCOP-i abil saab nõuet esitada SIIN.