Estravel hakkas säutsuma

12.06.2009
Estravel

Eestis on levimas totaalne Twitteri-buum, mida tervishoiuministeeriumi ametnikud plaanivad lähiaegadel kuulutada säutsupandeemiaks ja võtta menetlusele hädaabinõud.  Reisimisel on alati oht sattuda pandeemiate küüsi ja kuna meiegi NII palju reisime, siis olemegi totaalselt nakatunud.

Kõik huvilised, sõbrad ja tuttavad on palutud jälgima Estraveli hüüdeid interneti avarustesse: http://twitter.com/estravel_pakub.

Momendil jälgib pakkumisi 7 andunud fänni ja turundusgurud on lubanud, et 100-s follower saab endale auhinnaks ühe Estravelis müügil oleva Lonely Planeti reisiraamatu vabal valikul!

Follow us! :)
We will be following you anyway! ;)

Kommentaarid:

  1. Annekreet

    Tere, Marit ja Toomas! Suured tänud Teile kommentaaride eest. Vaatame kindlasti oma Twitteri-plaanid üle. Ilusat uut nädalat!

  2. Marit ja Toomas Hinnosaar

    Väga tore algatus! Aga kui eesmärgiks on saada endale Twitteris suur lugejate arv, siis välja kuulutatud motivatsiooniskeem ei ole kõige parem. Kui anda täpselt 100ndale followerile raamat, siis potentsiaalsetel uutel followeridel on mõistlik oodata kui followeride arv hakkab 100 ligi jõudma. Seda motivatsiooniskeemi on aga lihtne parandada sellega, et raamat hoopis loositakse välja viisil, et tõenäosus raamat võita on suurem esimestel followeridel. Inimesi motiveeriks ka konkreetne tähtaeg, millal see loosimine toimub. Näiteks võiks määrata tähtajaks üks nädal. Kui siis on 157 followeri, siis loosimine korraldada järgmiselt: 157ndale anda üks loosisedel, 156ndale 2, 155ndale 3 ja nii edasi, kuni esimene saab 157 loosisedelit. (Võib-olla on mõistlik esimeseks pidada inimest, kes hakkas followeriks peale selle kuulutuse ilmumist.) Kui tundub, et nii on loosimist keeruline korraldada, siis võiks loosisedelite arvu jaotada ka gruppide kaupa. Oluline on see, et tõenäosus võita väheneb mida hiljem inimene followeriks hakkab. Me kirjutasime sel teemal ka pikemalt siin: http://toomas-marit.hinnosaar.net/wp/2009/04/18/twitterist-ja-ashton-kutcheri-mehhanismist-majandusteadlaste-pilgu-labi/