Nordic Aviation kinnitas, et ettevõtte uueks nimeks saab peatselt Nordica, põhjendades seda sooviga rõhutada viidet põhjalale ka rahvusliku lennufirma nime juures.
Lühem ja tabavam Nordica on loogiliseks jätkuks ettevõtte senisele pikale ärinimele Nordic Aviation Group, mis on jõudnud nelja kuuga avalikkuses juba omajagu kinnistuda.
Oluline oli ka uue nime piisav neutraalsus, rahvusvaheline kõla ja sobivus ettevõtte tuleviku ärivõimalusi silmas pidades. Seejuures hinnati ka kooskõla ja sobivust Nordic Aviationi koostööpartneri Adria Airways nimega .
Nordic Aviation tutvustas 11. märtsil ka oma uue nime Nordica taha loodavat visuaalset brändiidentiteeti, mille kesksel kohal on kiili kujutist hõlmav logo. Uuele identiteedile üleminek on etapiviisiline. Ettevõte plaanib võtta kasutusele uue kaubamärgi juba selle kuu lõpus. Järkjärgult hakatakse uuendama kõiki kandjaid, millest nähtavaimaks on Nordica identiteeti kandvad lennukid.
Uue Nordica brändi värske visuaalse kontseptsiooni autoriks on loovagentuur Optimist, kes võitis Nordic Aviationi korraldatud brändiloome konkursi. Optimisti pakutud kontseptsioon vastas kõige paremini ettevõtte väärtustele ning visioonile. Samuti olid nende disainlahendused erilised ning pakutud logo piisavalt ja soovitult eristuv. Optimisti loodud kontseptsioonile ehitatakse üles kogu uus Nordica brändiidentiteet.
Nordic Aviationi juhatuse liikme, Erik Sakkovi sõnul on ettevõtte kõige tähtsamaks ülesandeks tagada oma klientide rahulolu läbi suurepärase klienditeeninduse ja kindla kvaliteedi. Oleme alles selle tee alguses. Aga meil on nüüd oma lennukid, oma inimesed oma lennukite pardal, oma söök-jook, ja mis peamine, suur soov ja kõik võimalused hakata pakkuma suurepärast teenust. Oma sümbolid on kõige selle algus, lisas ta.
Lisainformatsiooni saamiseks ja lennupiletite tellimiseks helista telefonil 6 266 266, Skypeis estravel.ee või saada e-kiri aadressile estravel@estravel.ee.
Allikas: www.nagroup.ee
Teemad