Keerulisel ajal teeb eriliselt südame soojaks kui saame oma armsatelt klientidelt positiivset tagasisidet.
Aitäh teile, kallid kliendid!Toome välja mõned toredad kommentaarid, mida oleme hiljuti oma klientidelt saanud:
- Klient Mari kiidab Riinat Estraveli Pärnu büroost:
Estraveli töötajad on oma ala professionaalid, alati abivalmid ning sõbralikud! Praegustel keerulistel aegadel on nad täiesti asendamatud! - Klient Neeme kiidab Piretit (Kuressaare büroo) ja Annet (Estraveli juhatuse liige):
Tänan sind ja sinu meeskonda suurepärase koostöö eest õpilaste tagasitoomisel välispraktikatelt üle Euroopa. Eriline tunnustus ja pikk pai Piretile, kes oli meie jaoks olemas ka öötundidel. - Klient Kristel kiidab Kadri-Lyd, Annikat, kahte Laurat ja tervet Estraveli Tellimiskeskust:
Ma olen ääretult tänulik Estraveli teeninduspersonalile, kes aitasid mind koju. Vaatamata kõigile minust tulenenud probleemidele, sain ma parima klienditeeninduse ja abi hädaolukorras! Eeskätt Kadri-Ly, Annika ja Laura, te olete imelised 🙂 Aitäh kogu Estraveli mees/naiskonnale!!! - Kliendid Rainer ja Jana kiidavad Kristinat Estraveli Suur-Karja büroost:
– Kiire, asjalik ja meeldiv asjaajamine.
– Saab kiiresti abi lennukipileti hankimisel. Kui endal ei õnnestunud lennupiletit osta, siis Estraveli kaudu sai. Väga mugav ja lihtne – saadad vaid andmed ja kõik muu organiseeritakse ära. - Klient Riina kiidab Mariat Estraveli online osakonnast:
Olen kasutanud korduvalt Estraveli teenuseid ja alati olen saanud abi ja nõu. Seekord tahaks eriti tänada Maria Uibokandi, kes oli abiks koju naasmisel. - Klient Inga kiidab Triinu Estraveli Platinum Club teenindusest:
1 pere auto ja koeraga on hädas Saksamaal – esimene võimalus laevale pääseda 4. aprill! See on juba teine kord minu elus kui Estravel päästab. Esimene oli Estonian Airi pankrott ja nüüd siis see evakueerumine USAst. Triin Jaanimets töötas sellise professionaalsusega ja empaatiaga – must masendus muutus lootuseks ning realiseerus koju jõudmiseks. Olen südamest tänulik Triinule ja Estravelile! - Klient Hetty Tallinnast kiidab Estraveli Tallinna peakontori master-reisikonsultanti:
Tahaksin suured tänusõnad öelda Estravelile, kes mind koos sõbrannaga Indiast tagasi tõi, kuigi meie pilet tehti kolm korda ringi ja iga kord meie lennud jälle tühistati lennufirma poolt. Olime täiesti paanikas ja valmis juba ise misiganes uut piletit ostma, kuid professionaal oskas meid maha rahustada ja koju tuua nii, et me midagi juurde maksma ei pidanud. Lihstalt super! - Klient Triin kiidab Annelyd Estraveli Pärnu büroost:
Annely Tulvik on tõeline pärl. Super kogemus ja pääsen tänu temale ilusti koju. Aitas mind ka väga hilja õhtul. ?? - Klient Jaan kiidab Laurat Estraveli Tellimiskeskusest:
Väga asjalik, abivalmis ja kiire teenindus, teenindajatel hea omavaheline koostöö, nendega suhtlemine tekitas kindlustunde. Olen tänu neile tagasi kodus, mis praeguses transpordikaoses on päris päris hea. - Klient Renno kiidab Hillet Estraveli Tartu Vallikraavi büroost:
Võeti kiiresti ühendust ja tehti endastolenev, et käimasoleva olukorraga parim lahendus pakkuda. Lahendused pakuti kiirelt ning suhtlus oli sõbralik/rahulik ja sujuv. Jäin teenusega hästi rahule ning kasutan ka edaspidi. - Klient Urmas kiidab Kristat Estraveli Lennujaama büroost:
Veelkord suur-suur tänu teile ! Ilma teieta oleksime väga abitud olnud, teete väga head tööd ja aitate tuhandeid inimesi sellises raskes olukorras, mis on praegu kujunenud. - Klient Jüri kiidab Estraveli omatoodete osakonda ja reisikonsultante:
Meil abikaasaga on siiralt väga hea meel, et te olemas olete ja meid meie suures hädas nii hästi suutsite aidata. Igatahes oleme väga tänulikud teile ja ka teistele teie Estraveli kolleegidele, et me lõpuks ikka väga sujuvalt tagasi koju saime. - Klient kiidab Jelenat Estraveli äriklienditeeninduse osakonnast:
Väga kiire reageerimine ning sõbralik teenindus kriisiolukorras, mis hetkel maailma vallutab. Tänu teile said kõik töölised õigeaegselt koju lennata. - Klient Diana kiidab Kerdit Estraveli Platinum Club osakonnast:
Suurepärane töö, ühe päeva jooksul sain mugava reisipakkumise ja piletid kätte isegi keerulises olukorras. - Kliendid kiidavad Estraveli online osakonda:
– Soovin teile omalt poolt jõudu, rahu ja head tervist praeguse kaootilise aja keskel. Olen palju aastaid olnud Estraveli klient ja alati kõrgelt hinnanud Teie kvaliteetset ja kiiret teenindust. Kuulen, kuidas mu välismaised kolleegid on oma piletite ostmisel hädas: firmadega on raske suhelda, tagasisidet ei saa, ootamatud olukorrad lähevad vastuste puudumisel keerulisemaks jne. Mina olen alati ütelnud, et mul on lihtne: lähen oma tuttava reisifirma lehele, ostan piletid ära, maksan e-pangas, koheselt tuleb kinnitav meil ja ka igasugune jooksev info muudatuste vm kohta tuleb alati kiiresti ja õigeaegselt. Ütlen seda kõike lihtsalt selleks, et te teaksite: ma olen uhke ja tänulik Estraveli kauaaegse ja kvaliteetse – sageli märkamatuks jääva lavataguse töö eest. Andku Jumal teile jõudu ka kõigeks eelolevaks.
– Tänan teid suurepärase töö eest sel raskel ja kiirel ajal teile.
– Tänan väga kiire ja tored teeninduse eest. Jätame summa ettemakseks.
– Super! Aitäh, Teile! Kindlasti räägin kõigile, KUI HEA teenindus teil on. Jõudu ja olge terved! - Klient Piret kiidab Estravelit:
Väga kiidan Estravelit!! Veebilehte uuendatakse väga ruttu just nüüd kui paljud muudatused toimumas. Reisikorraldajad ise nii nobedad kahjuks pole. Ka mina sain kiirema info ja abi just tänu Estravelile. Jõudu ja jaksu! - Klient Kristina kiidab Kadri-Lyd Estraveli Tellimiskeskusest:
Aitäh Estravelile ja teenindaja Kadri-Ly Sommerile, kes aitab mu lähedase koju. Imeline klienditeenindus. Inimlik ja soe (kaasaelav), samas professionaalne ja operatiivne. Kiitused ja kummardus! 🙂 - Klient kiidab Anu Rebast Estraveli äriklienditeenindusest:
SUURIMAD tànud abi eest! Eriline tänu Anu Rebasele!
Olete tõeliselt hea reisiteenuste pakkuja!!
Valime ainult teid oma reisipartneriks! - Klient kiidab Estravelit:
Usun, et just sellises kriisis hindame paljusid asju ringi, muuhulgas ka seda, millist lisaväärtust reisiagentuurid pakuvad :). Kuigi me olime OK olukorra hindamisel ja analüüsimisel, poleks me iseseisvalt kuidagi seda praktikas rakendada suutnud (s.t. oma pileteid ymber registreerida saanud), sest tavainimestele telefonijärjekorrad olid ju tohutud ja neti kaudu selliseid asju ju teha ei saa.
Teemad