24/7 klienditeenindus
(+372) 6 266 266

Hea teada

Mida tähendab hotelli tärnide arv?

Majutuse hindamiskriteeriumideks on majutusettevõttele omistatud kvalifikatsioon ja tärnid, mis sõltuvad igas riigis kehtestatud korrast ega ole rahvusvaheliselt võrreldavad. Hinnangu andmisel lähtutakse tubade arvust, suurusest, sanitaarsetest tingimustest ja hotelli poolt pakutavate teenuste hulgast.

Majutuskoha broneerimisel tuleb edastada soovitavad kuupäevad, toa tüüp, ööbijate arv ja kontaktinfo. Majutuskoht võib kliendilt küsida krediitkaardinumbrit, selle puudumisel ka sularaha deposiiti, mida kasutatakse garantiina kohapealsete kulude katteks. Kui hotelliteenuse eest tasub reisibüroo, edastab reisibüroo ka kliendile hotellile esitamiseks voucheri.

Hotellide kategooriad:

  • Turistiklass / Tourist class – 2 tärni
  • Superior turistiklass / Superior tourist class – 3 tärni
  • Esimene klass / First class – 4 tärni
  • Superior esimene klass / Superior first class – 4+ tärni
  • Deluxe class – 5 tärni

Hotellitubade tüübid:

Majutusasutuse toad liigitatakse voodite arvu ja suuruse järgi:

  • Single – ühe inimese tuba, toas üks voodi
  • Double – kahe inimese tuba, toas üks lai voodi
  • Twin – kahe inimesetuba, toas kaks eraldi voodit
  • Double + extra bed – kahe inimese tuba lisavoodiga
  • Triple – kolme inimese tuba, toas kolm eraldi voodit

Paljudes kuurortides on levinud apartmendid ehk kööginurgaga varustatud hotellitoad või korterid.

Check-in ja check-out?

Reeglina annavad hotellid kliendile toa (check-in) vahemikus kell 14.00 kuni 18.00.

Kui reisiplaanis on ette näha hotelli saabumine peale kella kuut õhtul, tuleb sellest teavitada ka oma reisikonsultanti, kes informeerib hotelli. Vastasel korral käsitleb hotell juhtumit kohale mitteilmumisena (no-show), annulleerib broneeringu ja esitab trahviarve ühe öö maksumuse ulatuses.

Tubade loovutamine (check-out) toimub olenevalt hotellist vahemikus kell 11.00 kuni 13.00.