Pireti muljed Tenerife õppereisilt

25.01.2023
Estraveli vanemreisikonsultant Piret Juht

Estraveli vanemreisikonsultant Piret Juht käis oktoobri lõpus Tez Touri korraldatud õppereisil Tenerifel ja põikas korra ka Gran Canariale. Loe muljeid ja vaata reisipilte.

Kanaarid on eestlaste seas ilmselt Egiptuse järel üks meelsamini külastatatavaid sihtkohti talvisel hooajal. Tenerifest ja Gran Canariast on räägitud kui liiga turistidele orienteeritud ja ammu käidud-nähtud paikadest. Lisaks on palju räägitud, et hinna ja kvaliteedi suhe on paigast. Väidetavalt on mainitud sihtkoht põhjendamatult kallis ja hotellid kulunud ja vanad. Tundus just õige aeg, et minna ja oma silmaga üle vaadata.

Õppereisil oli väga hea programm. Nädala jooksul kogesin, et kõik need müüdid ja räägitud jutud ei pea õnneks paika. Esimene hotell, kus peatusime oli Labranda Suites Costa Adeje. Renoveeritud ja väga kena hotell ning mõistliku kontseptsiooniga. Parem tiib on peredele ja lastele ning vasak tiib täiskasvanutele st vaikne ja rahulik. Hotellis toad väga maitsekad, lihtsad ja valgusküllased. Buffee valik oli selles hotellis suurepärane. Kõik oli väga-väga maitsev ja rikkalik.

Lõunasöögi ja pärastlõuna veetsime hotellis Green Garden Eco-resort. Hea asukohaga ja peredele orienteeritud hotell. Toad väga ruumikad ja mahutavad ka kolme lapsega pere samasse numbrisse. Basseiniala jaotatud kaheks. Ühel pool rohkem meelelahutust ja teine pool lihtsalt basseinis hõljumiseks. Pärastlõunat aitasid vaheldumisi sisustada muusik ja animaatorid.

Teisel päeval suundume linnakesse nimega Icod de los Vinos, mis asub saare põhjaosas. Külastame Malvasia Museo‘t. Tegemist on 17. sajandist pärit hoonega ja troopilise aiaga. Restoranis tutvustati meile kuulsaid Kanaaride veine ja nende ajalugu, õppisime ise tegema Mojo Roso’t ja Mojo Greeni, traditsioonilisi Tenerife kastmeid. Pärastlõunal külastame Teide Rahvusparki – imeline teekond ja imelised vaated. Õhtusöögiks saabume hotelli Spring Arona Gran Hotel ja SPA.

Kolmandal päeval tutvume hotellidega Spring Vulcano, Gara Suites, Jardines de Nirvana, Colon Guanahani ja Roca Nivaria. Tuleb tunnistada, et kõik käidud hotellid on renoveeritud, puhtad ja saar
pakub majutust tõepoolest igale maitsele. Õhtuks suundume majutuma hotelli Landmar Costa Los Gigantes.

Neljandal päeval külastame hommikul imelist Botanico & the Oriental spa Garden’it. Väga hubane ja kauniaiaga koloniaalstiilis hotell. Sobib luksuslikuks ja vaikseks puhkuseks. Hotellist suundume Loro Parki. See on loomapark, kus on perel tegemist kogu päevaks. Põnevust ja uudistamist on nii suurtele kui väikestele. Vaadata saab papagoide, delfiinide, vaalade ja merilõvide programmi.
Õhtuks suundume taas hotelli ja õhtusöögiks ja hotelli vaatamiseks suundusime Landmar Playa la Arena hotelli.

Põige Gran Canariale

Viiendal päeval stardime varahommikul Los Gigantesest, et jõuda Santa Cruzist väljuvale laevale nimega ARMAS, mis viis meid tunni ja neljakümne minutiga naabersaarele Gran Canariale. Saabudes suundusime kohe Las Palmase imelisse vanalinna ja külastasime jooksujalu põhilisi vaatamisväärsusi. Sinna tasub kindlasti tagasi minna ja võtta seal rahulikult oma aeg. Ööbimiseks suundume Maspalomasesse hotelli Lopesan villa del Conde. Väga ilus ja mõnus hotell. Järgmisel päeval jalutasime mööda promenaadi kuulsa Maspalomase majakani ja nautisime Maspalomase
düüne. Lõunatasime hotellis Barcelo Margaritas. Pärast lõunat suundusime taas sadamasse, et minna taas Tenerifele.

Tagasi Tenerifel

Majutume suurepärasesse Costa Adeje hotelli Gran Hotel Bahia del Duque. Õhtusöögiks suundusime Spring Bitacora hotelli õhtusöögile, mis toimus hotelli katusel olevas restoranis. Kaunis vaade ja imelised 8 käiku. Väsitavale ja pikale päevale suurepärane lõpp. Järgmisel päeval külastasime uue ja arendatava kuurordi Tenerfe Sun Golf hotelle ja Hovima keti hotelle.

Kokkuvõtvalt võin öelda, et ma nägin väga väikese osa neist saartest ja see, mida ma nägin, meeldis mulle väga. Tenerife ja Gran Canaria on hea näide sellest, kuidas saared elavad oma elu ja arenevad. Luuakse paremaid tingimusi ja uusi võimalusi vaba aja veetmiseks. Igal varahommikul sain mööda promenaadi joosta, nautida vaikseid hommikuid ja näha, kuidas linn ärkab. Ma olen kuulnud, et Tenerifel on palju võimalusi matkamiseks mägiradadel, mida sel korral külastada ei saanud. Saar on väga puhas ja hoitud, inimesed väga lahked ja sõbralikud nagu saarerahvas ikka. Hotellid on COVID-i perioodi järgselt valdavalt renoveeritud ja ilusad. Kõik, mida ühelt puhkuselt tahta, on neil saartel olemas. Korralik majutus, palju erinevaid tegevusi ja matkamisvõimalusi, teemapargid, veepargid, hea toit ja hea vein.

Ma olen tänaseks broneerinud omale nädalase puhkusereisi jaanuaris Tenerifele, et enamat sellel saarel näha ja kogeda.

Tahaksid ka Tenerifele puhkama minna? Vaata näidisreiside pakkumisi siit või otsi sobiv reis ise pakettreiside otsingust.