Estraveli klientide tagasiside
Džässlaulja ja helilooja Kadri Voorand “Muusikuna on minu jaoks oluline alati õigeks ajaks kohale jõuda. Ükski kontsert ei ole andmata jäänud, küll aga on olnud väga ekstreemseid olukordi – näiteks pidin olema kolme tunni pärast Frankfurdis laval, aga lend tühistati. Estraveli reisikonsultandid on minu jaoks 24/7 olemas ja nad leiavad alati kiirelt lahenduse. Estravel on nagu üks vana hea sõber, kelleta reisimist enam ette ei kujuta.” |
|
Ellex Raidla advokaadibüroo vanempartner Jüri Raidla “Mulle tundub, et reisibüroode suhted oma klientidega on sarnased advokaadibüroode suhetele oma klientidega. Lõppkokkuvõttes taandub kõik usaldusele. Kui proovisin välja mõelda mõnda äpardunud lugu, mida Estravel oleks kiiresti lahendama hakanud, siis sellist lugu mulle ei meenunud. See ongi põhiline Estraveli puhul. Ei ole tekkinud selliseid probleeme, mida oleks vaja olnud kangelaslikult lahendada. Tavapärane ladus reisikorraldus on see, mida üks klient oma reisibüroolt ootab.” |
|
Ekspress Grupi asutaja ja suuromanik Hans H. Luik “Mina olen Estraveli klient olnud suure naudingu ja enesekindlusega just sellepärast, et Estravel on Eesti firma. Ma tean, et kui peaks juhtuma mingi arusaamatus, nagu näiteks valed maksed või teistmoodi piletid, siis on mul kohe, kelle poole pöörduda.” |
|
Ooperilaulja Elina Netšajeva “Ma olen väga tänulik Estravelile, kes aitas mind viimasel hetkel välja ja aitas osta kiiresti lennupiletid Shanghaisse. |
|
Tallink Grupi suuromanik ja nõukogu liige Ain Hanschmidt “Kõige tähtsam on, et Estraveli töötajad võtavad alati telefoni, kui meil on mõni probleem, ja aitavad kõik mured lahendada professionaalselt ja kiiresti. Ettevõtted ja organisatsioonid elavad keskmiselt 12 aastaseks. Estravel on tänaseks üle 30 aastane ja see on fantastiline tulemus.” |
|
Hotellide London, Pallas ja Sophia juhatuse esimees Verni Loodmaa “Estravel on olnud minu kodubüroo juba enam kui 25 aastat. Miks? Ju ikka sellepärast, et seal töötavad asjatundlikud ja väga toredad inimesed. Sa võid nende peale loota. Kui oled reisil ja sul juhtub mingi jama (ja jamasid juhtub reisil alatihti), siis tead, et nemad on need, kellele sa võid helistada ja kes teevad oma parima selleks, et see jama saaks lahendatud. Estraveli inimesed on hoolivad ja tähelepanelikud. Mõned aastad tagasi usaldasin oma perereisi koos täiskasvanud lastega Estraveli hoolde. Nad korraldasid selle ülima vastutustundlikkusega. Ühel päeval oli meil abikaasaga üks väga tähtis päev, olime Malaisias Langkawi saarel ja Estraveli poolt saabus meile üllatus. See oli soe ja südamlik tunne. Estravel on tööalaselt olnud minu partneriks samuti väga pikka aega ja ma võin teile kinnitada, et Eesti turismitööstus oleks hoopis teistsugune kui seal ei oleks Estraveli panust.” |
|
Ärimees Armin Karu “Minu jaoks on Estravel hea reisikorraldamise sünonüüm. Seda just sellepärast, et kalleid reise korraldada pole raske, küll aga on professionaalse reisikorraldaja tunnuseks, et ta oskab ka reiside jooksul tekkivaid probleeme lahendada. Ja seda Estravel oskab.” |
|
Kahe lapse ema Anu Kink otsustas Taisse minna Bonatoursi pakettreisiga “Lastega reisimise soovisin võimalikult lihtsaks teha ja Bonatoursi pakett oli seekord ideaalne lahendus. Kui arvestan lendude mugavust, arvutan kokku piletite, hotellis ööbimise ja transfeeride hinna, ei oleks ma ise omal käel leiutades soodsamalt saanud. Kõik sujus 100%, Finnairi lennud Tallinna, Helsingi ja Krabi vahel olid lihtsad, muretud ja kiired. Ilma et oleks enne reisi erilist kodutööd teinud, osutus Tai reis väga meeldivaks. Paljud eestlased on seal korduvalt käinud ja ma saan väga hästi aru, miks sinna uuesti minnakse.” |
|
Jaan Puusaag, Estraveli pikaaegne klient “Oma reisiasju ajan Pärnu kontoriga. Arvan, et väiksema linna kontoris on teenindus personaalsem. Kord rippus üks Estraveli tüdruk toru otsas, näpp Enteri klahvil, et kas jõuan lennujaama enne check-in`i sulgemist – jõudsin viimasel hetkel. Näpp vajutas Enter, lendasin.” |
|
Laulja ja saatejuht Kethi Uibomägi “Mina ostan kõik oma reisid ja saan pakkumised Estraveli, täpsemalt Estraveli Austraalia tütarfirma Aero Traveli kaudu. 2 aastat tagasi sattusin Austraaliasse tänu minu oma reisiagendile. Mul on nimelt selline agent, Aero Travelis töötav Aet, kes ise helistab, kui head piletid on saadaval. Hea reisiagent kirjutab sulle, mis on ühe või teise riigi ja linna miinused ja plussid, kuhu tema läheks, mille kasuks tasub otsustada. Ma olen viimasel ajal rohkem hakanud reisima ja kindlasti on üks oluline põhjus ka selles, et sain endale hea reisiagendi.” |
|
Raimo Laid Raimol ja tema reisiseltskonnal ilmnesid probleemid on-line´st ostetud lennupiletitega päev enne reisi. “Kui Estravel ei oleks kohe appi tulnud, oleks me pidanud kas reisi ära jätma või ostma uued piletid, mis oleksid päev enne väljalendu tunduvalt kallimad olnud. Kui Estravel poleks mind õpetanud, mida ja kuidas teha, oleksin selle varem makstud raha lihtsalt kahe kuu jooksul tagasi saanud. Kõik oma tulevased reisid teen nüüd Estraveliga.” |
|
Näitleja Anne Veesaar Anne kiidab Estraveli Pärnu büroo reisikonsultanti Riinat: |
|
Kadri ja Mart Aguraiuja Kadri ja Mart kiidavad Estraveli Kuressaare büroo reisikonsultanti Kairit: |
|
Kaili Ojamets “Ütleme siis nii, et hea reis saab ikka alguse heast koostööpartnerist. Aitäh, et meie reisi korraldamisele sedavõrd südamega kaasa aitasite. Alates lennuaegade kiirest otsimisest kuni parima hotellini välja. Ja meie, nagu ikka, oleme sellised pigem keerulised kliendid, et tuju tuleb ja kohe on vaja kõik korraldada. Selles mõttes olete küll olnud suurepärane koostööpartner – kiire, tabate soove juba poolelt lauselt, kaasa mõtlev. Reisi kohta ütlen nii, et hotell väärib igati oma booking.com-i 9,3 ratingut. Teenindus/puhtus/toit/asukoht/ – kõik oli esmaklassiline. Niiet igati soovitan kõigile julgelt selle hotelli kasuks otsustada. Igati väärt oma hinda – nende puhul on oluline, et „kõik hinnas“ kontsept on tõepoolest „kõik hinnas“. |
|
Jüri Annist “Meil tekkis oma reisil Aasiasse mitu korda tarvidus lennupileteid ümber vahetada (seoses viirusega). Oleg Maškov sai sellega suurepäraselt hakkama olenemata ajavahest ja kiirustamisest. Tänu temale oleme õnnelikult kodus tagasi. Kindlasti soovitame kõigile oma sõpradele valida reisile minnes partneriks Estraveli.” Tänades, Jüri Annist |
|
Eret K. “Eriti tahan kiita Marika Mikkot. Alati saan kiire vastuse, isegi siis, kui tal on vaba päev. Edastab alati ka infot, mida ei oska ise küsida. Ning kiidan Estravelit lehe eest, kus on kirjeldatud reisimine tänasel ajal. Kõik vajalik info on ühele lehele kokku toodud, aitäh selle eest.” |
|
Jana Jõeaas-de Villiers “Et kõik südamepealt ära rääkida, siis alustame sellest, et nii kaua, kui mäletan ja rahvusvaheliselt reisimine muutus tavapäraseks aastakümneid tagasi, olen ikka Estraveli teenuseid kasutanud, nii firma ärireisideks kui ka isiklikeks vajadusteks. Nüüd olen juba kümme aastat Eestist eemal olnud, aga kui on vaja reisida, siis Estravel on meie pere esimene valik. |
|
Külliki Lunev “Suhtlen Pärnu Estravelist vanemklienditeenindaja Riina Kõlloga ja olen tema tööga väga rahul. Enam ei kujuta ettegi, et peaksime oma reisiga seonduvaid tellimusi ilma Riina abita korraldama. Vastused kirjadele tulevad ülikiiresti ja asjakohased. Mainiks ka seda, et Riina kontaktid sain oma sõbrannalt umbes aasta tagasi, ma ei tunne Riinat isiklikult. Pidage vastu, Estravel! Ilma teieta on reisimine kordades keerulisem.”
|
|
Eha kiidab Estraveli siseturismi osakonna reisikonsultanti Aliis Unti “Olete alati olemas, sõbralikud, kannatlikud ja abivalmis! Nii palju, kui olen teie teenuseid kasutanud, pole kunagi midagi halba juhtunud ja teie peale saab alati kindel olla! Sellepärast soovin, et te sel keerulisel ajal endid hoiaks ja vastu peaks – nii enda kui ka klientide pärast – et meil oleks üks kindel koht, kuhu saab alati oma reisimuredega pöörduda. |
|
Kati Nielsen “Meid aitasid sobivate lendude broneerimisel Estraveli reisikonsultandid Riina Kõllo ja Margit Peedu.
|