Alates 18. maist on Estraveli bürood taas avatud, vaata büroode lahtiolekuaegu!
Rohkelt suvepuhkuse ideid Eestis ja lähiriikides! »
24/7 klienditeenindus
(+372) 6 266 266

Estraveli klientide tagasiside

 

 

 

Džässlaulja ja helilooja Kadri Voorand

“Muusikuna on minu jaoks oluline alati õigeks ajaks kohale jõuda. Ükski kontsert ei ole andmata jäänud, küll aga on olnud väga ekstreemseid olukordi – näiteks pidin olema kolme tunni pärast Frankfurdis laval, aga lend tühistati. Estraveli reisikonsultandid on minu jaoks 24/7 olemas ja nad leiavad alati kiirelt lahenduse. Estravel on nagu üks vana hea sõber, kelleta reisimist enam ette ei kujuta.”

Ellex Raidla advokaadibüroo vanempartner Jüri Raidla

“Mulle tundub, et reisibüroode suhted oma klientidega on sarnased advokaadibüroode suhetele oma klientidega. Lõppkokkuvõttes taandub kõik usaldusele. Kui proovisin välja mõelda mõnda äpardunud lugu, mida Estravel oleks kiiresti lahendama hakanud, siis sellist lugu mulle ei meenunud. See ongi põhiline Estraveli puhul. Ei ole tekkinud selliseid probleeme, mida oleks vaja olnud kangelaslikult lahendada. Tavapärane ladus reisikorraldus on see, mida üks klient oma reisibüroolt ootab.”

Ekspress Grupi asutaja ja suuromanik Hans H. Luik

“Mina olen Estraveli klient olnud suure naudingu ja enesekindlusega just sellepärast, et Estravel on Eesti firma. Ma tean, et kui peaks juhtuma mingi arusaamatus, nagu näiteks valed maksed või teistmoodi piletid, siis on mul kohe, kelle poole pöörduda.”

Ooperilaulja Elina Netšajeva

“Ma olen väga tänulik Estravelile, kes aitas mind viimasel hetkel välja ja aitas osta kiiresti lennupiletid Shanghaisse.
Suured tänud, Estravel!”

Tallink Grupi suuromanik ja nõukogu liige Ain Hanschmidt

“Kõige tähtsam on, et Estraveli töötajad võtavad alati telefoni, kui meil on mõni probleem, ja aitavad kõik mured lahendada professionaalselt ja kiiresti. Ettevõtted ja organisatsioonid elavad keskmiselt 12 aastaseks. Estravel on tänaseks üle 30 aastane ja see on fantastiline tulemus.”

Hotellide London, Pallas ja Sophia juhatuse esimees Verni Loodmaa

“Estravel on olnud minu kodubüroo juba enam kui 25 aastat. Miks? Ju ikka sellepärast, et seal töötavad asjatundlikud ja väga toredad inimesed. Sa võid nende peale loota. Kui oled reisil ja sul juhtub mingi jama (ja jamasid juhtub reisil alatihti), siis tead, et nemad on need, kellele sa võid helistada ja kes teevad oma parima selleks, et see jama saaks lahendatud. Estraveli inimesed on hoolivad ja tähelepanelikud. Mõned aastad tagasi usaldasin oma perereisi koos täiskasvanud lastega Estraveli hoolde. Nad korraldasid selle ülima vastutustundlikkusega. Ühel päeval oli meil abikaasaga üks väga tähtis päev, olime Malaisias Langkawi saarel ja Estraveli poolt saabus meile üllatus. See oli soe ja südamlik tunne. Estravel on tööalaselt olnud minu partneriks samuti väga pikka aega ja ma võin teile kinnitada, et Eesti turismitööstus oleks hoopis teistsugune kui seal ei oleks Estraveli panust.”

Ärimees Armin Karu

“Minu jaoks on Estravel hea reisikorraldamise sünonüüm. Seda just sellepärast, et kalleid reise korraldada pole raske, küll aga on professionaalse reisikorraldaja tunnuseks, et ta oskab ka reiside jooksul tekkivaid probleeme lahendada. Ja seda Estravel oskab.”

Kahe lapse ema Anu Kink otsustas Taisse minna Bonatoursi pakettreisiga

“Lastega reisimise soovisin võimalikult lihtsaks teha ja Bonatoursi pakett oli seekord ideaalne lahendus. Kui arvestan lendude mugavust, arvutan kokku piletite, hotellis ööbimise ja transfeeride hinna, ei oleks ma ise omal käel leiutades soodsamalt saanud. Kõik sujus 100%, Finnairi lennud Tallinna, Helsingi ja Krabi vahel olid lihtsad, muretud ja kiired. Ilma et oleks enne reisi erilist kodutööd teinud, osutus Tai reis väga meeldivaks. Paljud eestlased on seal korduvalt käinud ja ma saan väga hästi aru, miks sinna uuesti minnakse.”

Jaan Puusaag, Estraveli pikaaegne klient

“Oma reisiasju ajan Pärnu kontoriga. Arvan, et väiksema linna kontoris on teenindus personaalsem. Kord rippus üks Estraveli tüdruk toru otsas, näpp Enteri klahvil, et kas jõuan lennujaama enne check-in`i sulgemist – jõudsin viimasel hetkel. Näpp vajutas Enter, lendasin.”

Laulja ja saatejuht Kethi Uibomägi

“Mina ostan kõik oma reisid ja saan pakkumised Estraveli, täpsemalt Estraveli Austraalia tütarfirma Aero Traveli kaudu. 2 aastat tagasi sattusin Austraaliasse tänu minu oma reisiagendile. Mul on nimelt selline agent, Aero Travelis töötav Aet, kes ise helistab, kui head piletid on saadaval. Hea reisiagent kirjutab sulle, mis on ühe või teise riigi ja linna miinused ja plussid, kuhu tema läheks, mille kasuks tasub otsustada. Ma olen viimasel ajal rohkem hakanud reisima ja kindlasti on üks oluline põhjus ka selles, et sain endale hea reisiagendi.”

Raimo Laid

Raimol ja tema reisiseltskonnal ilmnesid probleemid on-line´st ostetud lennupiletitega päev enne reisi.

“Kui Estravel ei oleks kohe appi tulnud, oleks me pidanud kas reisi ära jätma või ostma uued piletid, mis oleksid päev enne väljalendu tunduvalt kallimad olnud. Kui Estravel poleks mind õpetanud, mida ja kuidas teha, oleksin selle varem makstud raha lihtsalt kahe kuu jooksul tagasi saanud. Kõik oma tulevased reisid teen nüüd Estraveliga.”

Näitleja Anne Veesaar

Anne kiidab Estraveli Pärnu büroo reisikonsultanti Riinat:
“Iga kord, kui reisilt tulen, mõtlen, et tänan Sind, aga elu tuleb kohe vahele ja jääbki see tegemata. Nüüd siis tänan kõigi reiside korralduse eest! See viimane Londonis käik oli minu jaoks väga mugav. Lennud paraja vahega ja hotell super. 3 tärni oli tegelikult vähe mugavuse ja suurepärase hommikusöögi eest. Asukoht hästi sobiv, West End lähedal. Bussiliiklus hea ja meie viipekaardiga saab pileti lunastada, ei mingit probleemi, et kuidas ja kust ma selle saan. Vaatasin kahte etendust, üks Piccadilly juures (komöödia “Pangarööv”), kuhu oli mõnus jala minna-tulla ja teine Buckinghami palee lähedal (muusikal “Hamilton”), kuhu sõitsin hotelli juurest bussiga. Linnas sai jalgsi kõnnitud kahel päeval 17 ja 15 km, seega kaks ühes – linna nautimine ja liikumine.
Igatahes, tänan Sind ja uute reisideni!”

Kadri ja Mart Aguraiuja

Kadri ja Mart kiidavad Estraveli Kuressaare büroo reisikonsultanti Kairit:
“Suur tänu taas sulle suurepärase reisikorralduse eest. Kõik vastas täpselt lubatule, tõrkeid kuskil ei tekkinud.
Aruba toimib kenasti ja korralikult Hollandi seaduste alusel. Loodus ilmeline, linnad puhtad ja korras, teenindus hea ning kohalikud inimesed väga meeldivad ja sõbralikud.
Aga sulle veelkord suur tänu, oled meile olnud juba väga pikalt hea reisiabistaja, oleme väga rahul.”

Kaili Ojamets

Ütleme siis nii, et hea reis saab ikka alguse heast koostööpartnerist. Aitäh, et meie reisi korraldamisele sedavõrd südamega kaasa aitasite. Alates lennuaegade kiirest otsimisest kuni parima hotellini välja. Ja meie, nagu ikka, oleme sellised pigem keerulised kliendid, et tuju tuleb ja kohe on vaja kõik korraldada. Selles mõttes olete küll olnud suurepärane koostööpartner – kiire, tabate soove juba poolelt lauselt, kaasa mõtlev. Reisi kohta ütlen nii, et hotell väärib igati oma booking.com-i 9,3 ratingut. Teenindus/puhtus/toit/asukoht/ – kõik oli esmaklassiline. Niiet igati soovitan kõigile julgelt selle hotelli kasuks otsustada. Igati väärt oma hinda – nende puhul on oluline, et „kõik  hinnas“ kontsept on tõepoolest „kõik hinnas“.
Aitähh veelkord ja kindlasti tellime edaspidi reise Estravelist, ennekõike seepärast, et meil on nii tore ja kogenud reisikorraldaja.

Jüri Annist

Meil tekkis oma reisil Aasiasse mitu korda tarvidus lennupileteid ümber vahetada (seoses viirusega). Oleg Maškov sai sellega suurepäraselt hakkama olenemata ajavahest ja kiirustamisest. Tänu temale oleme õnnelikult kodus tagasi. Kindlasti soovitame kõigile oma sõpradele valida reisile minnes partneriks Estraveli.

Tänades, Jüri Annist