Kliendi hiljutine kogemus lendude broneerimisel ja Estraveliga suhtlemisel

25.01.2021
Estravel

Loe Estraveli kliendi Kati Nielseni hiljutist kogemust lendude broneerimisel ja Estraveliga suhtlemisel.

“Mõned aastad tagasi kolisime perega Eestist Taani ja olen seejärel olnud eemal ka Estravelist. Hakkasin kasutama online broneerimissüsteeme.
Lisaks ulatuslikule ajakulule ise oma reise broneerides, kaasnesid online süsteemidega aeg-ajalt ebameeldivused. Kõnekeskused (kui neid online süsteemide puhul üldse on) ja lennufirmade esindused töötavad vaid piiratud aegadel, aga reisimise puhul ette tulevad probleemid (näiteks lendude ärajäämised või ulatuslikud hilinemised, millega võib kaasneda muidki logistilisi probleeme) ei küsi, kas on päev, öö või nädalavahetus. Globaalne pandeemia ja sellest tulenevad piirangud teevad reisikorraldamise veelgi keerulisemaks.

2021. aasta jaanuaris ei olnud minu tütrel ootamatult võimalik Tallinnast koju Kopenhaagenisse lennata. Lennupilet oli ostetud otse lennufirmast pühapäevaks, aga seda ei saanud kasutada, sest Taani valitsus kehtestas sellele eelneval reede õhtul uue koheselt kehtiva piirangu, mis nõudis riiki sisenemiseks maksimum 24 tundi enne lennu väljumist tehtud negatiivset COVID testi, pannes vastutuse lennufirma check in töötajate ja reisija õlgadele.

Kes on proovinud leida Eestis COVID testi võimalust teab, et ametlikult pakub 2021. a jaanuaris kiirtesti ainult Kotka Tervisemaja (95 €, vastus samal päeval), kusjuures testimise ajad on vaid tööpäeviti kl 09:30-12:00. See tekitab keerulise ja pingelise olukorra, kus ei olegi võimalik kasutada kõiki lende. Minu kannatus katkes pärast tunde lahendust otsides. Helistasin Estravelisse.

Meid aitasid sobivate lendude broneerimisel Estraveli reisikonsultandid Riina Kõllo ja Margit Peedu. Väga kiirele ja professionaalsele tegutsemisele lisaks kogesime siirast hoolivust, soojust ja kaasaelamist. Reisikonsultandid olid meie kõrval kogu protsessi ajal ja kinnitasid, et Estraveli 24h avatud reisiteenindus aitab siis, kui büroo kinni.

Mul on siiras rõõm olla tagasi Estravelis. Olen pandeemia aasta jooksul kulutanud tunde ja närve kõnekeskuste telefonijärjekordades ja kahjuks saanud lennufirmade töötajailt ka ebaadekvaatset infot (see ei ole kriitika, lihtsalt segadust on praegu maailmas palju), mida soovin edaspidi vältida.
Palun pidage kriisile vastu. Teie reisikonsultantide südamesoojusele, osavõtlikkusele ja professionaalsusele ei ole võrdset. Loodan, et see aitab ilma peale uitama läinud endised kliendid tagasi tuua ja uusi kliente võita.”

Suur-suur tänu nii põhjaliku tagasiside eest, Kati!

 

Kommentaarid: