• Esileht
  • Arvamused: kodumaine reisiagentuur

Arvamused: kodumaine reisiagentuur

Järgnevalt on välja toodud 20 enim esinenud vastust allolevatele küsimustele (vastused on esitatud muutmata kujul).

Kodumaine reisiagentuur on ettevõtjale kasulik partner ärireiside tegemisel, kuna…

…pakub mugavat teenust ehk:

  • meie ettevõtte töötajad reisivad väga palju ja eelistame osta kõik ühest kohast.
  • on lihtne korduvreise teha või lend+laev+majutus korraga organiseeritult ja ühel arvel saada.
  • korraldab ära kõik: lennud, hotellid, kohapealsed piletid (nt.rong) ja teenindus on eestikeelne.
  • keegi leiab parimate tingimustega reisi, mis on võimalikult soodne ent mugav. Teades kui raske on leida Eestis otselende, siis on oluline, et keegi professionaal leiab kiiresti mitu head varianti, mille vahel valida.
  • võimaldab kokku panna teatud paindlikke või eripäraseid lendude jmt kombinatsioone, mida ise online’is keeruline leida.
  • nad teevad minu eest ära taustatöö ning neil on õige pisut paremad tööriistad erinevate lennukombinatsioonide pakkumiseks.

… aitab aega kokku hoida ehk:

  • regulaarsete ja suure mahuga ärireiside puhul aitab konkreetne haldur aega kokku hoida firma sekretäri koormamise asemel.
  • koondab erinevad võimalused kokku ilma et klient peaks oma aega sellele kulutama.
  • võimaldab aega kokku hoida juhul, kui igat väikest summat kokku hoidma ei pea või nt on teada, et agentuuril on mingi hea deal lõpp-partneriga.
  • äri on äri ja kompromissid tulevad partnerite ja ettevõtte arvelt ning tööaega tuleb kasutada ennekõike töö tegemiseks ning see on kardinaalselt erinev puhkusereisist, kus ka planeerimine ja korraldamine ise on juba osa (puhkuse)reisist.
  • suudavad leida sageli paremaid kvaliteedi-hinna pakkumisi ja ettevõtjana ei pea selle jaoks aega kulutama.

… on abiks reisitõrgete korral ehk:

  • igas ootamatus reisiga seotud olukorras (lennutõrked, majutus, transport) on ettevôtja töötajal kindlus, et temaga tegeletakse ja tema mured lahendatake ning ta ei pea ise oma väärtuslikku aega kulutama nende olukordade lahendamiseks.
  • kui on mingi jama siis sa tegeled eesti keelt ja meelt inimesega mitte websaidiga.
  • ei ole alati. Kuid peaks olema 24/7 kohali reaalne tugi hädaolukorras (ükskõik mis olukorras). Korrektne dokumentide vormistamine ettevõtte raamatupidamisele (mis tihti puuudub välisfirmadel).

… tunneb kohalikku turgu ja kliente ehk:

  • tunneb klientide vajadusi ja oskab neid rahuldada, samas hinnates hinnaklassi vastavust kliendi võimalustega. Oskab pakkuda kliendisõbralikke pakette.
  • vajalik informatsioon saab vahendatud koduses keeles. Ühtlasi on kodumaine reisiagentuur rohkem kursis kohaliku ärikultuuriga, mis annab eelise reiside paremaks ette valmistamiseks ning võimalike murede lahendamiseks.
  • saan suhelda emakeeles, mis annab ennast paremini mõistetavaks teha vajadustest, mida ma ärireisil vajan. Kaugemate sihtpunktide valikul, kasutaksin kindlasti kodumaist reisibürood, sest nende kompetents on suurem.
  • see on mugav lahendus. Sagedaste reiside puhul on agentuur õppinud tundma ettevõtja vajadusi pakkudes parimaid lahendusi.
  • on telefonitsi kättesaadav ja on usaldusväärne. Saab ka arve firmale!
  • nad aitavad sul leida optimaalse ja sinu vajadustele õige reisi.

Vastajate arvamused ärireisibüroo kasulikkuse kohta olid ülekaalukalt positiivsed ja toetavad. Kõik aspektid, miks ettevõte peaks eelistama kodumaist reisiagentuuri (reisibürood) oma püsipartnerina, leidsid vastustes kajastamist ja ühtegi olulist eelist katmata ei jäänud. Täname kõiki vastajaid kaasa mõtlemast. Teie hinnangud julgustavad nii meid kui muid reisibüroosid jätkama valitud teel.

Kui kaks reisiagentuuri pakuvad mulle täpselt sama hinda ja vastavad sama kiiresti, valin selle agentuuri, mis …

…pakub laia teenusevalikut ehk:

  • teeb parima hinna ja kvaliteedi suhtega pakkumise, otsustan lennu (pikkus, vahemaandumised, mugavus) ja hotelli (asukoht, mugavused) järgi.
  • pakub sobivama asukohaga hotelli, rohkem infot asukoha, reisi toimumise ja lisateenuste kohta. Mõjutab ka see, kelle koostööpartnerite ja võimalike soodustuste (nt autorendile, kohalikule transpordile) hulk on suurem.
  • pakub väiksema minu enda poolt tehtavate toimingutega lahendust kuid arvestab minu vajadusi kõige täpsemalt ilma omapoolsete lisateenuste liigse pealepakkumiseta.
  • suudab mulle pakkuda kõiki teenuseid, sh rongipilet, majutus ka väiksemates asulates välismaal, lisaks eelneva koostöö sujuvus ja kvaliteet.

…pakub paremat teeninduskvaliteeti ehk:

  • kelle teenindus on professionaalsem ja kes näitab üles paindlikkust (näiteks siduda firma- ja isiklikud reiside tellimused, lojaalsusprogrammide integreerimine teenustega jne.
  • suhtleb personaalselt ja näitab minu probleemi vastu ka laiemat huvi. Näiteks pakub erinevaid variante koos täiendavate teenuste variantidega.
  • leiab võimaluse teist konkurenti edestada, et tellijal oleks veel mugavam, kiirem, soodsam, toredam lahendus pakkuda.
  • oma suhtluses on jätnud sümpaatsema mulje ning olnud kiirem vastuse andmisel, kuna tihtipeale on otsustamisega üsnagi kiire.
  • on ennast tõestanud usaldusväärse partnerina. Reisitõrke lahendamine, alternatiivi pakkumine.

…on usaldusväärsem ehk:

  • on usaldusväärne ja väärtustab klienti. Osalt on see kindlasti subjektiivne otsus kuid usaldusväärsust tuleb ka välja teenida ja kui reisifirma on sellesse panustanud, siis võib eeldada, et tegu ei ole vaid kiiret kasumit taotleva ettevõttega vaid ettevõtte äriplaani kuulub ka kvaliteetse ja professionaalse (kliendi)teenuse pakkumine.
  • on kauem tegutsenud ja keda on kõrgemalt hinnatud tema töö kvaliteeti ja turvalisust silmas pidades.
  • omab suuremat turuosa, kuna on seetõttu kogenum ka tekkivaid probleeme lahendama.
  • on parema mainega, usaldusväärsem ja teadaolevalt lahendab probleeme hästi.
  • omab minu silmis tausta, head teenindust omas keeles, kelle müügi tingimused on selgelt loetavad, arusaadavad ja ka paindlikumad.

…on tuttavam ehk:

  • on kuulduste järgi mainekam ja usaldusväärsem ja/või kellega oman varasemat positiivset kokkupuudet.
  • on varem olnud koostööpartner või kes omab meedia kaudu positiivset kuvandit!
  • on suhtunud minusse avatumalt ja kellega suheldes tunnen ka iseennast lugupeetud kliendina.
  • Kellega on positiivne kogemus või kes on internetis saanud positiivseid arvustusi.
  • Kellega tavaliselt suhtlen (kindel kontaktisik), kes teab minu harjumusi, soove.
  • Kellega koostöö sujub paremini ja see sõltub paljudest erinevatest asjadest sh reisikonsultandi suhtumine ja hilisem järelteenindus.

Vastajate arvamused annavad nii meile kui ka muudele turuosalistele väärtuslikku infot selle kohta, mis äriklientide jaoks kõige olulisemad faktorid on. Otsustavad faktorid langesid suures plaanis kahte gruppi: esiteks firma usaldusväärsus ja teiseks konkreetse reisikonsultandi professionaalsus. Eriti toodi välja seda, kui oluline on hea suhe ja positiivne kontakt tellija ja reisikonsultandi vahel.

Suur aitäh kõigile vastajaile oma mõtteid ja soove meiega jagamast. Need aitavad nii meil kui ka teistel reisibüroodel oma kliente tulevikus paremini teenindada.

Tagasi sisukorda