24/7 klienditeenindus
(+372) 6 266 266

Platinum Clubi KKK

Kuidas saada Platinum Clubi kliendikaarti?

Platinum Clubi kliendikaarti ei saa taotleda ega osta, kaardi väljastab Estravel vaid omal initsiatiivil väga hea kliendisuhte märgiks.

Mul on ka kehtiv Kuldkaart, mis ma sellega teen?

Vältimaks Kuldkaardi väärkasutust, palume kaardi hävitada niipea, kui on füüsilisel kujul olemas Platinum Clubi kaart. Platinum Clubi kaardi väljastamisel muudetakse olemasoleva Kuldkaardi kehtivus lõppenuks. Platinum Clubi kaardiga kaasnevad kõik Kuldkaardi soodustused ja lisaks veel mitmed lisaväärtused.

Mis on Platinum Clubi kliendikaardi kehtivusaeg?

Kaardi kehtivusaeg on kolm aastat.

Mul varastati rahakott, milles oli ka Platinum Clubi kaart. Mida nüüd teha?

Juhtunust tuleb teada anda aadressil platinum@estravel.ee ning seejärel väljastatakse tasuta uus kaart.

Kuidas Platinum Clubi kliendikaardi omanikule boonuspunkte arvestatakse?

Iga kaardiomaniku Estraveli reisibüroodes sh Estraveli e-poest reisikaubad.ee sooritatud ostu 1 € suurune osa lisab boonuspunktikontole 1 punkti. Erinevalt Kuldkaardi omanikest koguvad Platinum Club kaardi omanikud boonuspunkte ka ärireiside eest.

Punkte ei anna: kinkekaardid (boonuspunktid lisanduvad kinkekaardi lunastamisel), teenustasud, trahvid, viivised, viisalõiv jms.

Soovin tutvuda oma boonuspunktide konto väljavõttega. Kuidas ma seda teha saan?

Oma boonuspunktikontoga tutvumiseks tuleb sisse logida “Minu konto” süsteemi. Esmakordsel “Minu konto” süsteemi kasutamisel tuleb konto kõigepealt aktiveerida. Aktiveerimiseks sisesta oma kaardinumber siin ning sisselogimiseks vajalikud kasutajatunnus ja salasõna saadetakse sinu e-posti aadressile. Juhul kui süsteemis olev e-posti aadress ei ole enam kasutusel, võta ühendust Platinum Clubi osakonnaga ja teata oma kehtiv e-posti aadress.

Kui kaua kehtivad boonuspunktid?

Boonuspunktid kehtivad 1 aasta alates kontole laekumise kuupäevast. Boonuspunktide kehtivuskuupäevadega on võimalik tutvuda, logides sisse “Minu konto” süsteemi.

Miks mu kontole ametireisi eest boonuspunkte ei tulnud?

Ametireisi eest kogutud punktide konteerimine isiklikule kontole toimub Platinum Clubi liikmete puhul automaatselt. Automaatset konteerimist ei toimu või toimub osaliselt, kui:

  • klient/juriidiline isik on sellise tehingu oma tellimuste juures keelanud;
  • tellimuses on peale boonuspunkte taotleva kaardiomaniku veel teisi reisijaid.
  • Onlines tehtud tellimused, kus arve vormistatakse firma nimele ei laeku boonuspunktid kliendikontole automaatselt, punktide saamiseks palun kirjutada kuldkaart@estravel.ee

Kui automaatset punktide konteerimist ei soovita, tuleb sellest teada anda aadressil platinum@estravel.ee.

Kui soovin punkte lunastada, mis ma tegema pean?

Boonuspunktide info leiad siit. Boonuspunktid on võimalik realiseerida reisikaupade e-poes, vaata reisikaubad.ee. Valikust leiab erinevaid reisikaupu, ilu- ja tervisetooteid, raamatuid ja Estraveli kinkekaarte.

Kui Platinum Clubi kaart on minu nimel, kas abikaasa või lapsed võivad ka minu kogutud boonuspunkte kasutada?

Jah, võivad, juhul kui Platinum Clubi kaardi omanik esitab tellimuse oma boonuspunktide lunastamiseks.