E-poe majutusteenuse müügitingimused

Käesolevad majutusteenuse müügitingimused on Estraveli e-poe kasutustingimuste lahutamatu lisa.

Estraveli e-poe kasutustingimuste vastuolu korral käesolevate tingimustega kehtivad käesolevad tingimused. Käesolevate tingimuste vastuolu korral Teenusepakkuja hinnareeglite või eritingimustega kehtivad viimased.

1. Üldsätted

1.1. Majutusteenuse ostmisel sõlmib klient lepingu majutusasutusega. Käesolevates tingimustes nimetatakse Teenusepakkujaks majutusasutust. Lepingu järgi on majutusasutusel kohustus pakkuda kliendile tellimuse kinnituses nimetatud teenuseid. Kliendil on kohustus järgida majutusteenuse osutamise tingimusi ja majutusasutuse kodukorda.

1.2. Juhul, kui kliendi jaoks on oluline majutusteenuse ja/või majutusasutuse põhitunnuste vastavus teatud spetsiifilistele tingimustele nagu piirkondlik asukoht, paiknemine või kaugus mõnest teisest objektist, kvaliteedi tase, lisateenused vms, mis pole standardiseeritult veebilehel kättesaadavad, tuleb loobuda majutusteenuse broneeringu sooritamisest Estraveli e-poe kaudu ja pöörduda broneerimissooviga Estraveli klienditoe poole. Vastasel korral ei ole võimalik veenduda soovitud teenuste vastavuses ja kättesaadavuses.

2. Majutusteenuste põhitunnused

2.1. Majutusasutuste klassifikatsioonisüsteem on riigiti ja piirkonniti erinev. Majutusasutuse klassifikatsiooni tähistavaid tärne kasutatakse üldise kvaliteedi, teenindustaseme, lisateenuste mitmekesisuse, toitlustustaseme vms sümboliseerimiseks. Klassifikatsioon võib erineda vastavalt riigi või piirkonna ametiasutuse poolt kehtestatud kategoriseerimise nõuetest ning järelevalve tõhususest tulenevalt. Seetõttu ei pruugi tärnide arv tagada teenuse kvaliteeti. Ühe kategooria majutusasutused võivad riigiti olla väga erineva tasemega. Näiteks 3-tärnihotellis Pariisis, samuti Londonis võib puududa traditsiooniline fuajee, mitmekorruselises majas lift, toad on väiksed, amortiseerunud, puuduvad minibaar ja televiisor. Skandinaavia 3-tärnihotellides on seevastu kõik eelnimetatu üldjuhul olemas.

2.2. Majutusasutustes pakutakse üldjuhul võimalust valida alltoodud tubade vahel:

2.2.1. single room – ühene tuba. Sisaldab ühte ühekohalist voodit. Sobiv ühele inimesele;
2.2.2. twin room – kahene tuba eraldi vooditega. Sisaldab kahte ühekohalist voodit samas toas. Sobiv kahele inimesele;
2.2.3. double room – kahene tuba. Sisaldab ühte kahekohalist voodit, kuid võib sisaldada ka kahte ühekohalist voodit. Sobiv kahele inimesele;
2.2.4. triple room – kolmene tuba. Sisaldab kahte ühekohalist või ühte kahekohalist voodit ja lisavoodit või kahte kahekohalist voodit. Kolmestes tubades ei ole enamasti iga inimese jaoks eraldi täissuuruses voodit. Sobib kolme inimese majutamiseks;
2.2.5. twin room for sole use – kahene tuba kasutamiseks ühele. Sisaldab kahte ühekohalist või ühte kahekohalist voodit samas toas, mida kasutab üks inimene;
2.2.6. quad room – neljane tuba. Sisaldab kahte kahekohalist või nelja ühekohalist voodit toas. Kaks ühekohalist voodit võivad olla lisavoodid ja seega mitte täissuuruses. Sobib kasutamiseks neljale täiskasvanule;
2.2.7. twin/double + child – kahene tuba ja lisavoodi. Sisaldab kahte ühekohalist või ühte kahekohalist voodit toas, kuhu on lisatud lisavoodi, mis sobib lapse majutamiseks;
2.2.8. cot/cradle/crib – lapsehäll või lapsevoodi. Sobib alla 2a lapse majutamiseks.
2.3. Teatud piirkondade hotellides näit. Ameerika Ühendriikides ja Kanadas ei saa üldjuhul kahese toa puhul voodi tüüpe ette broneerida. Ameerika Ühendriikide ja Kanada üheinimesetoas on tavaliselt üks voodi ja kaheinimesetoas on kas üks suur voodi või kaks eraldi voodit, aga täpset voodite arvu ette broneerida ei saa.

2.4. Hotellides on kliendil võimalik langetada oma kaalutletud otsus erinevate mugavusstandartidega tubade vahel. Peamiselt kasutatavate tubade mugavusklasside põhitunnused on järgmised:

2.4.1. Economy – hinnaskaalal kõige soodsamad säästutoad. Võivad asetseda majutusasutuse sokli- või keldrikorrusel, nendes tubades ei pruugi olla rõdu ja ka akent või on see piiratud väljavaatega. Esineda võib samuti lifti, kütte- või jahutusseadmete müra. Säästutube võib olla ka hinnaskaalalt kallimates majutusasutustes;
2.4.2. Standard – keskmise varustustaseme ja mugavustega tuba;
2.4.3. Superior – keskmise varustustaseme ja mugavusega tuba, suurem kui standard tuba;
2.4.4. Deluxe – keskmisest kõrgema varustustaseme ja mugavustega tuba või toad;
2.4.5. Sviit – keskmisest kõrgema varustustaseme ja mugavustega suur tuba koos puhkealaga või eraldi toad.
2.5. Kui ei ole teatatud teisiti on majutuse hinnad toa kohta oma vanni või dushiga ja sisaldavad hommikusööki.

2.6. Majutusasutuse või e-poe veebilehel toodud fotod majutusasutuse või tubade kohta on illustratiivse tähendusega ja ei pruugi olla kooskõlas tegeliku olukorraga.

2.7. Tasuta lisateenused nagu näiteks mittesuitsetajate tuba, kõrvuti asetsevad, kõrgemal või madalamal asetsevad toad ei moodusta osa majutusteenuse lepingust ja ei ole kliendile majutusasutuse poolt tagatud.

2.8. Juhul, kui lastele ei võimaldata odavamat hinda, siis kuulub ka lapse eest tasumisele täiskasvanu hind.

2.9. Võimalikud tasud majutusasutuses viibimisel tellitud teenuste eest nagu toitlustus, joogid, lapse lisavoodi, sideteenused, pesupesemine, samuti energia- või turismimaksud tuleb tasuda otse majutusasutusele.

3. Majutusteenuse ostmine

3.1. Majutusteenust ostes tuleb kliendil sooritada broneering ja teenuse väljaostmine vastavalt veebilehel toodud juhistele. Veebilehel on toodud lingid, millele vajutades saab klient tutvuda vastavate tingimustega ja majutusasutuse kohta kättesaadava üksikasjalikuma informatsiooniga sh. majutusasutuse asukohaga ja iseloomustusega.

3.2. Kinnitatud tellimuses sätestatud majutusteenust saab kasutada üksnes see isik, kelle nimi on majutusteenuse tellimuse kinnituses. Kinnitatud tellimusi ei ole lubatud võõrandada.

3.3. Teenusepakkujate ja Estraveli teenustasude sh. muutmis- ja annulleerimistasudega palume tutvuda broneeringu sooritamise ajal. Estraveli e-poe hinnakiri on välja toodud käesoleval lingil: http://www.estravel.ee/teenustasud/.

4. Majutusasutusse sisse- ja väljaregistreerimine

4.1. Reeglina võimaldavad majutusasutused kliendi sisseregistreerimist ja toa üleandmist ajavahemikus kell 14.00–18.00. Kliendil lasub kohustus ilmuda majutusasutuse vastuvõttu või teavitada majutusasutust oma hilisemast saabumisest sisseregistreerimiseks etteantud ajal. Kui klient ei ilmu majutusasutuse vastuvõttu eeltoodud ajal või ei teata oma hilisemast saabumisest on majutusasutusel õigus annulleerida kliendi tellimus ühepoolselt. Kliendi makstud tasu kuulub sellisel juhul tagastamisele vastavalt majutusasutuse ja Estraveli e-poe tingimustele.

4.2. Nii majutusteenuse broneeringu kui ka majutusasutusse sisseregistreerimise sooritamiseks peab klient olema vähemalt 18 aastane. Noorem kui 18 aastane isik peab sooritama sisseregistreerimise koos täiskasvanud saatjaga. Esineb piirkondi, kus on sisseregistreerimiseks nõutav vanus kõrgem, näit. Las Vegases on miinimumvanus 21 aastat.

4.3. Sisseregistreerimisel tuleb esitada reisidokument ja tellimuse kinnitus. Olenemata sellest, kas majutusteenus on ette makstud või mitte, võivad majutusasutused nõuda kliendilt enne teenuse osutamist krediitkaardi numbrit või sularaha deponeerimist. Nii soovib majutusasutus kindlustada tarbitavate lisateenuste eest tasumise.

4.4. Tubade loovutamine lahkumispäeval toimub olenevalt majutusasutuse tingimustest ajavahemikus kl 10.00 kuni 12.00. Hilisem toa loovutamine loetakse lisateenuseks, mis on võimalik vaid vabade tubade olemasolul ning on reeglina lisatasu eest.

5. Majutusteenuse osutamise erijuhud

5.1. Majutusasutustes teostatakse aeg-ajalt remonditöid. Töödega üritatakse kliente võimalikult vähe häirida, kuid alati ei pruugi see olla võimalik. Isegi, kui klienti on informeeritud remonditöödest, siis ka remonditööde aeg võib muutuda, mistõttu ei võta majutusasutus ega Estravel AS endale rahalist vastutust hinna alandamiseks või kahju hüvitamiseks remonditöödega tekitatud ebamugavuste pärast. Juhul, kui klient soovib olla kindel, et tema majutusasutuses viibimise ajal ei teostata remonditöid, siis tuleb loobuda veebilehe Estraveli e-poe kaudu majutusteenuse ostmisest ja sooritada broneering tavakorras pöördudes reisikonsultandi poole.

5.2. Arvestades ette tulevaid annulleerimisi vahetult enne majutusteenuse osutamise algust, teevad majutusasutused aeg-ajalt ülebroneeringuid st. broneerivad mõned toad topelt. Sellised ülebroneeringud võivad põhjustada olukordi, kus kliendil on kehtiv broneering, kuid sisseregistreerimist sooritades selgub, et topeltbroneeringute tõttu vabad kohad puuduvad. Kui nii juhtub, siis on majutusasutusel kohustus paigutada klient samas asulas või piirkonnas asuvasse vähemalt samatasemelisse majutusasutusse. Kliendil on sellisel juhul õigus nõuda majutusasutuselt transpordikulude hüvitamist teise majutusasutusse. Estravel AS ei vastuta majutusasutuse poolt tehtud ülebroneeringutest põhjustatud kulude hüvitamise eest.

6. Kinnitatud tellimuse muutmine ja annulleerimine

6.1. Kinnitatatud tellimuse muutmine ja tühistamine on seotud ajalise piiranguga. Kliendil on õigus kinnitatud tellimust muuta või annulleerida kooskõlas tellimuse sooritamisel kättesaadavaks tehtud tingimustega tasudes sealjuures ettenähtud teenustasu.

6.2. Kui tingimused võimaldavad tasuta või soodustingimustel muutmist või annulleerimist, siis kliendil tuleb vastav kuupäev endal meeles pidada või üles märkida. Tähtaja saabumise eel ei saadeta kliendile sellekohast meeldetuletust.

6.3. Kinnitatud tellimuse muutmisvõimaluse väljaselgitamiseks või annulleerimiseks tuleb pöörduda Estraveli e-poe kasutustingimustes toodud kontaktandmetel. Kinnitatud tellimuse muutmisel ja annulleerimisel rakendub teenustasu.

6.4. Juhul, kui muutmine või annulleerimine on sooritatud Estraveli vahenduseta ei teki sellest Estravelil kohustusi.

6.5. Juhul, kui kliendil tekib majutusasutuses viibides soov ostetud majutusteenus osaliselt või täies mahus muuta või annulleerida, tuleb tal küsida majutusasutuse vastuvõtu juhi allkirjaga dokumenti. Nimetatud dokumendis peab majutusasutus kinnitama tasudest loobumist kasutamata majutusteenuse ajavahemiku eest. Üksnes vastava dokumendi olemasolu annab aluse tagasimakse taotlemiseks majutusasutuselt kasutamata jäänud majutusteenuste eest. Tagasimakse teostamise eelduseks kliendile eelnevalt kirjeldatud dokumendi olemasolu ja majutusasutuse poolne eelnev rahasumma maksmine Estravelile.

7. Jurisdiktsioon

7.1. Estraveli ja kliendi vahelises lepingus seoses majutusteenuse ostmisega kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte, kohtuvaidlused alluvad Harju Maakohtule.

7.2. Kliendi ja Teenusepakkuja ehk majutusasutuse vahelises majutusteenuse osutamise lepingus kohaldatakse majutusasutuse poolt määratud riigi või rahvusvahelist õigust.

8. Vastutus

8.1. Majutusasutus vastutab lepingu eelse teabe ja võimalike müügilubaduste kehtivuse ja majutusteenuse nõuetekohase osutamise eest. Estravel ei vastuta juhul, kui majutusasutus taganeb oma müügilubadusest või muudab teenuse hinda või tingimusi. Sarnaselt eelnevale ei vastuta Estravel ka juhul, kui majutusasutus otsustab etteteatamata peatada või lõpetada teenuse osutamise.

8.2. Majutusasutused on jätnud endale õiguse keelduda kliendi teenindamisest ja annulleerida kinnitatud tellimuse ühepoolselt, kui kliendi käitumine on sobimatu või seadusevastane või kui see põhjustab ohtu või ebamugavusi teistele klientidele või nende varale. Sellisel juhul ei ole teenust ostnud kliendil õigust tagasimaksetele kasutamata teenuste eest või muudele hüvitustele. Kui kliendi sobimatu või seadusevastase käitumise puhul peab kulusid kandma majutusasutus või Estravel on klient kohustatud vastavad kulud kas majutusasutusele või Estravelile hüvitama.

8.3. Estravel ei ole majutusteenuse osutamise lepingu pooleks ja ei hüvita kliendile tekkinud kahju sh. kuid mitte ainult müügilubaduste ja hindade muutmisest, teenuse mittekohasest osutamisest, kvaliteedi langusest, toa üleandmisega hilinemisest, õnnetusjuhtumitest jne.

9. Pretensioonide esitamine ja tarbija taganemisõigus

9.1. Palume tähele panna, et Estravelil ei ole kahjuks võimalik sisuliselt käsitleda pretensioone, mis on majutusasutuse vastutusvaldkonnas ja puudutavad sealhulgas, kuid mitte ainult majutusteenuse osutamist ja teenindust majutusasutuses. Sellistel puhkudel saab Estravel anda vaid omapoolseid soovitusi koos niisuguse tagasiside jaoks õige adressaadi kontaktandmetega. Kliendi huvides otse majutusasutusega suhtlemine on võimalik vaid erikokkuleppel ja hinnakirjajärgse konsultatsioonitasu tasumisel vastavalt reaalsele ajakulule. Estravel ei saa ühelgi juhul garanteerida kliendi jaoks sobiva lahenduse saavutamist ega majutusasutuselt mingiks konkreetseks tähtajaks vastuse saamist.

9.2. Kui klient leiab, et majutusasutuse poolt osutatav majutus-, toitlustus või muu teenus ei ole nõuetekohane, tuleb sellest majutusasutust kohapeal viivitamatult informeerida ning kui koheselt sobivat lahendust ei leita, siis tuleb vastav asjaolu kohapeal kirjalikult poolte andmete ja allkirjadega fikseerida. Kui asjaolu jääb fikseerimata, on seda hiljem keeruline tõendada ja just tõendamatuse tõttu võib klient ilma jääda soovitud lahendusest. Kui eeltoodu ei too soovitud tulemust, tuleb esitada pretensioon vastavalt Estraveli e-poe kasutustingimuste punktile 8.2.

9.3. Vastavalt võlaõigusseadusele ei ole sidevahendi abil majutus-, toitlustus- ja vaba aja veetmise teenuse osutamiseks sõlmitud lepingutest taganemine lubatud, kuivõrd lepinguga on kindlaks määratud teenuse osutamine teatud tähtpäevaks või teatud tähtaja jooksul või siis tähendab lepingu sõlmimine teatud vahendite broneerimist, millele on taganemisel keeruline uut kasutajat leida.

9.4. Tarbijal tuleb arvestada, et eelnimetatud teenuste ostmisel nii sidevahendi abil kui reisibüroost, puudub tarbijal õigus kinnitatud tellimust 14 päeva jooksul olenemata põhjustest tasuta tühistada.

Tagasi Veebilehe kasutustingimuste juurde